شماره: 352093 تاریخ : 1397/04/20-09:03:01

به مناسبت سالروز شهادت شهید قندی

ایثارگران وزارت ارتباطات به قله الوند صعود کردند

با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و به مناسبت سالروز شهادت شهید قندی 80 نفر از ایثارگران وزارت ارتباطات به قله الوند در استان همدان صعود کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد:  صعود به قله الوند با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بالاخص شهید گرانقدر محمود قندی توسط هیات کوهنوردی ایثارگران این وزارتخانه با حضور تعداد 80 نفر از ایثارگران شاغل و بازنشسته شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت و شرکت های مخابراتی برگزار شد .

وی افزود: صعود سراسری ایثارگران روز چهارشنبه ششم تیرماه از مبدأ میدان گنج‌نامه به سمت پناهگاه دشت میشان به‌ عنوان مرحله نخست صعود و سپس فتح قله الوند صورت گرفت .

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه پشتیبان  قشر ایثارگر در همه عرصه ها به خصوص ورزش  هستیم تا یادگاران دوران دفاع مقدس سرلوحه ای برای ورزشکاران وزارت ارتباطات باشند گفت: صبر و استقامت ایثارگران در تمامی عرصه ها قابل ستایش بوده و مجاهدت های آنان همچنان ادامه دارد، ایثارگرانی که با وجود درد و رنج های 8 سال دفاع مقدس در همه عرصه ها حضور دارند لایق ستایش و تجلیل هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ایثارگران-وزارت-ارتباطات-به-قله-الوند-صعود-کردند.bos