شماره: 349157 تاریخ : 1397/02/29-05:32:26

استارتاپ‌ها موثر در صنعت بیمه

بحث یکپارچگی سرویس‌های بیمه یکی از ضرورت‌های فضای توسعه و کسب و کار بیمه است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، دکتر فاطمی کارآفرین برتر و صاحب نظر در حوزه فناوری مالی و مدیر عامل هلدینگ توسن در خصوص دستاوردهای توسن در خصوص یکسان سازی سامانه بیمه و عرضه تسهیلات به شرکت‌های بیمه‌گر به خبرنگار بانک و صنعت گفت: بحث یکپارچگی سرویس‌های بیمه یکی از ضرورت‌های فضای توسعه و کسب و کار بیمه است.

وی افزود: در برخی از شاخه‌های صنعت بیمه باید قبول کرد که پوشش بیمه به حد اولیه نیز نرسیده و باید نسبت به سهمی که در دنیا پیدا کرده تلاش کرد و این امکان پذیر نیست جز هم افزایی بین برخی سرویس‌های شرکت‌هایی که بتوانند در مجموع اعتماد عمومی را برای استفاده بیشتر از بیمه افزایش دهند که این نیز از تجربههای شرکت توسن در نظام بانکی است و عملا توانست با ارایه سرویس‌های بین بانکی از طریق درگاه توسن، به شرکت‌های استارتاپی خدمات بهتری ارایه دهد.

 

فاطمی در ادامه گفت: شرکت‌های استارتاپی با توجه به چابکی که دارند می‌توانند خدمات خود را ارزانتر به مردم ارایه کنند. نمونه آن سرویس بین واحدی توسن بوم وجود دارد که این فضا توسط شرکت‌های استارتاپی راحت‌تر به مردم عرضه و سطح خدمات و رضایت مردم را افزایش داده است.

وی افزود: کندی خدمات پیشین توسط استارتاپ‌ها رفع گردیده و نکته مثبت این موضوع در این است که اشتغالزایی برای جوانان صورت گرفت و سرعت کار بیشتر و هزینه‌ها کاهش یافت.

فاطمی تصریح کرد: امیدواریم این بستر از طریق استارتاپ‌ها برای صنعت بیمه فراهم شود تا بتوانند خدمات ویژه‌تر و ارزان‌تر برای پوشش صنعت بیمه برای مردم فراهم کنند.

وی در پایان از انعقاد قرارداد با چندین استارتاپ و شروع آزمایشی کار آنها خبر داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استارتاپ‌ها-موثر-در-صنعت-بیمه.bos