شماره: 311114 تاریخ : 1396/09/23-03:42:46

مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه همدان برگزار می کند:

آزمون دوره آموزشی غیرحضوری اصناف و توزیع کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی

مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه همدان، آزمون دوره آموزشی غیرحضوری اصناف و توزیع کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، کارشناس تجهیزات پزشکی دانشگاه، آشنایی با دستورالعمل ها و ضوابط حوزه فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی و موفقیت در آزمون مربوطه را از مهمترین شرایط فعالیت در این حوزه بیان کرد.

 مهندس قادری افزود: سرفصل مطالب دوره آموزشی اصناف و توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی توسط اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت متبوع در قالب دوره غیرحضوری تدوین و برگزاری آزمون به دانشگاه ها تفویض شده است.

 وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین آزمون دوره آموزشی غیرحضوری شرکت‌ها و اصناف تجهیزات پزشکی در 16 دی ماه امسال راس ساعت 10 صبح در محل سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو تاکید کرد، حضور راس ساعت تعیین شده و همراه داشتن کارت ملی برای شرکت در آزمون مربوطه الزامی بوده و متقاضیان می بایست برای دریافت فایل الکترونیکی دوره آموزشی در اسرع وقت به مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو مراجعه کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ازمون-دوره-اموزشی-غیرحضوری-اصناف-و-توزیع-کنندگان-تجهیزات-و-ملزومات-پزشکی.bos