شماره: 316480 تاریخ : 1396/12/13-11:35:48

بنیاد مستضعفان؛

اجرای "ساخت پلاسکو" متوقف شد

در پی بستن راه ورودی کارگاه ساخت پلاسکو عملیات خاک برداری از سوی پیمانکار بنیاد مستضعفان متوقف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی واطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، در پی همکاری نکردن و کارشکنی گروهی از کسبه ساختمان 5 طبقه ،عوامل مسئول شهری با نصب بلوک های بتنی و پلمپ کارگاه مانع اجرای عملیات خاک برداری و جابجایی نخاله ها شدند.

بنابراین گزارش عبیدی سرپرست کارگاه "ساخت پلاسکو " در خصوص اهم اقدامات انجام شده بجز تجهیز کارگاه ها گفت : در پی آغار عملیات اجرایی در ساخت ساختمان پلاسکو از دهه فجر تا کنون جهت بررسی وضعیت لایه های خاک و عملیات ژئوتکنیک 8 گمانه دستی با 48 نمونه برداری خاک به عمق 35 متر و 8 گمانه ماشینی با90 نمونه برداری به عمق 90 متر وهمچنین 3 هزار متر مربع خاک برداری صورت گرفته است .
وی افزود: هفته گذشته در یک اقدام اعلام نشده قبلی با استقرار بلوک های بتنی کارگاه تا اطلاع ثانونی پلمپ و عملیات خاک برداری متوقف و متاسفانه حتی امکان تخلیه کامل ماشین آلات مستقر در کارگاه هم فراهم نشد.
همانطور که بارها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده عدم همکاری و هماهنگی همه مسوولان موثر وکسبه محترم ساختمان پلاسکو نتیجه ای جز به تاخیر افتادن اجرای پروژه نخواهد داشت .
اجرای این پروژه به عنوان یک خواست ملی تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسوولان امر و کسبه محترم پلاسکو امکلان پذیر خواهد بود و بنیاد مستضعفان به تنهایی و بدون این همکاری امکان اجرای پروژه در زمان تعیین شده و تعیین تکلیف ذینفعان در دسترسی به حقوق خود را نخواهد داشت و بدیهی است بنیاد مسوولیتی در قبادل این تاخیرات نخواهد داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اجرای-ساخت-پلاسکو-متوقف-شد.bos