• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51894 تاریخ : 1393/05/15-12:45:36
,2,16,17,
شعبانیان: باشگاه شعب طلائی پست بانک ایران ایجاد می‌شود

شعبانیان: باشگاه شعب طلائی پست بانک ایران ایجاد می‌شود

به منظور توجه جدی شعب برای جذب منابع و هدایت آن به سمت تولید و اشتغال‌زائی، باشگاه شعب طلائی پست بانک ایران راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره این بانک در مراسم تودیع مدیرپیشین و معارفه مدیرجدید پست بانک استان اصفهان ضمن ابراز همدردی با مردم غزه و بیان مطلب فوق گفت: شعبی که منابع آنان به میزان تعیین شده برسد عضو این باشگاه خواهند شد و هم اکنون 8 شعبه به این باشگاه پیوسته‌اند و انتظار داریم درآینده نزدیک همه شعب به باشگاه شعب طلایی بانک بپیوندند.
وی در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های 30 ساله حمیدرضا علیکریمی مدیر پیشین پست بانک استان اصفهان اظهارداشت: تنها افتخاری که برای انسان‌ها ماندگار است تلاش برای کسب رضایت الهی است.
شعبانیان ضمن تشریح خدمات ویژه پست بانک ایران برروند رو به رشد تجهیز منابع و جذب مشتریان عمده تأکید کرد و خواستار تلاش مضاعف جهت تحقق هدف سپرده‌ای استان شد.
نایب رئیس هیأت مدیره درپایان با اهداء لوح از زحمات علی‌کریمی تقدیر و حکم 
بهزاد امیریان را بعنوان مدیرجدید شعب پست بانک این استان به وی ابلاغ کرد و سپس مدیران کل زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و کارکنان پست بانک استان با اعطای هدایائی از علی‌کریمی تجلیل نمودند.
گفتنی است: در ابتدای مراسم حمیدرضا علیکریمی گزارشی از عملکرد خود در استان ارائه و خواستار همکاری همه‌جانبه کارکنان با مدیرجدید شد و سپس امیریان ضمن معرفی خود به بیان سوابق و برنامه های خود پرداخت.
.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران