پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278127 تاریخ : 1396/01/05-01:37:45
,10028,
یک کشته و 63 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای 60 خودرو در مشهد

در چهارمین روز فروردین ماه صورت گرفت

یک کشته و 63 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای 60 خودرو در مشهد

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به تصادف زنجیره‌ای 60 خودرو در محور مشهد - نیشابور گفت: تاکنون در این حادثه 63 مسافر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  پیرحسین کولیوند در ارتباط با وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد- نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد - باغچه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است ، افزود: تاکنون 63 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 57 مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و 6 نفر در محل درمان شدند. همچنین 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 370
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران