پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264528 تاریخ : 1395/10/25-14:44:25
,10028,10034,
یک هزار و 222 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی سراوان کشف شد

یک هزار و 222 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی سراوان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 222 کیلوگرم تریاک با اجرای عملیات موفقیت آمیز جمعه شب ‌مرزداران هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق استان علیه قاچاقچیان مسلح کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  سردار سعید کمیلی روز شنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان شب گذشته با اشراف اطلاعاتی از ورود یک باند مواد مخدر به داخل کشور مطلع و با آمادگی و تجهیزات لازم منطقه را زیر پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند. 

وی با اشاره به واکنش سریع مرزداران و همکاری عوامل سپاه در این عملیات، گفت: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور مأموران به سمت آنان تیراندازی کردند که در نتیجه، با آتش پرحجم مرزداران مجبور به عقب ‌نشینی شدند. 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرانجام با عملیات پایش هوایی محل اختفای قاچاقچیان شناسایی و پس از درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مبارزه با مرزداران را نداشتند با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی منطقه به سمت کشور پاکستان متواری شدند. 
سردار کمیلی گفت: مرزداران با بررسی دقیق منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سنگین و دستگیری 2 قاچاقچی یک تن و 222 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
وی افزود: شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده که از محل متواری شدند در دستور کار قرار دارد. 
سراوان دارای سه بخش جالق، بم پشت و مرکزی در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران