پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280031 تاریخ : 1396/03/06-13:30:36
,5,
یک طرح تولیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بروجن بهره برداری شد

یک طرح تولیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بروجن بهره برداری شد

طرح XSBR شرکت رزین پلیمر با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در شهرستان بروجن بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از صنایع پتروشیمی NPC، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین بهره برداری از این طرح، ظرفیت سالانه این واحد را تولید 26 هزار تن XSBR عنوان کرد.

مرضیه شاهدایی گفت: این طرح بطور کامل از سوی کارشناسان ایرانی با 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری، طراحی و اجرا شده که برای50 نفر بصورت مستقیم و 700 نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
به گفته وی، این شرکت یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی و با هدف تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع تکمیلی در راستای جلوگیری از خام فروشی محصولات پایین دستی پتروشیمی راه اندازی شده است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ادامه داد: محصولات این واحد در تولید فرش و موکت، کاغذ سازی، خودرو سازی و ساختمانی کاربرد داشته و علاوه بر تامین نیاز داخل، برنامه ریزی صادرات به کشورهای اروپایی، آسیایی و منطقه را دارد.
شاهدایی ادامه داد: مواد اولیه این واحد پایین دستی از سوی شرکت های پتروشیمی داخلی تامین می شود.
معاون وزیر نفت برای بررسی طرح پتروشیمی بروجن و افتتاح این واحد صنعتی به شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.
بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران