پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305913 تاریخ : 1396/07/17-09:36:20
,15,16,
گوشی جدید ارزان قیمت «کومیو» از راه رسید

گوشی جدید ارزان قیمت «کومیو» از راه رسید

شرکت چینی Comio سازنده انواع گوشی های همراه ارزان قیمت محصول جدیدی به نام Comio C2 عرضه کرده که تنها 110 دلار قیمت دارد و از امکانات مناسبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این گوشی مجهز به پردازنده چهارهسته ای MediaTek، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و از سیستم عامل خاصی موسوم به COMIO بهره می گیرد که نسخه ای دستکاری شده ازAndroid Nougat 7.0 است.

این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی ال سی دی بادقت تصویری 1280 در 720 پیکسل است و از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت با فلاش ال ای دی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو برخوردار است. باتری این گوشی هم 4000 میلی آمپری است و برای افرادی که دوست دارند بیش از یک روز از گوشی به طور مداوم استفاده کنند ایده آل است.

این گوشی فعلا در کشور هند عرضه شده و به افرادی که آن را خریداری کنند 20 گیگابایت ترافیک اینترنت پرسرعت به مدت چهار ماه هدیه داده می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران