پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 338393 تاریخ : 1397/02/10-13:57:03
,10025,
گفت وگو با برندگان 50 میلیون ریالی بیمه دانا

طرح دانایی جایزه دارد، تا پایان اردیبهشت ادامه دارد:

گفت وگو با برندگان 50 میلیون ریالی بیمه دانا

برندگان خوش شانس اولین دوره طرح"دانایی جایزه دارد" شرکت بیمه دانا ضمن ابراز خشنودی از دریافت جایزه 50 میلیون ریالی کمک هزینه سفر به جام جهانی روسیه، از خدمات و عملکرد این شرکت تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، پس از قرعه کشی اولین دوره طرح "دانایی جایزه دارد" این شرکت که  توسط مزدک میرزایی کارشناس و گزارشگر فوتبال برگزار شد، پنج نفر از هموطنان خوش شانس این طرح انتخاب و معرفی شدند که اسامی آنها در رسانه ها اعلام شد.

محمد حسین فغفوری اولین برنده این طرح که اهل زنجان و تولید کننده مواد شیمیایی است، طی گفتگویی با اشاره به اینکه مدتی پیش برای تهیه بیمه نامه شخص ثالث به شرکت بیمه دانا مراجعه کردم، گفت: خیلی خوشحالم که بیمه نامه را از این شرکت خریداری کردم، البته بیمه نامه دیگری که مربوط به یک شرکت دیگر هست نیز دارم که می کوشم آن را نزد بیمه دانا بیاورم.

وی افزود، شنیده بودم که مردم از خدمات بیمه دانا رضایت دارند و اکنون که خودم برنده این شرکت شدم بسیار خرسندم و از این پس قطعا خدمات و عملکرد آن را به سایر دوستان و آشنایان معرفی خواهم کرد.

فغفوری گفت: هزینه سفر در ایام نوروز با این رقم تامین شد و امیدوارم در ماه های آینده نیز برندگان خوش شانس بعدی از امکانات بیمه دانا بهره مند شوند.

میلاد پور یار احمدی برنده دیگر این طرح که اهل آبدانان از استان ایلام است، در حال حاضر لباس سربازی بر تن دارد و به عنوان افسر پلیس راه در استان خوزستان انجام وظیفه می کند.

وی که اخیرا بیمه نامه شخص ثالث خودرو خود را از بیمه دانا تهیه کرده، ضمن ابراز خوشحالی از برنده شدن در این طرح گفت: با توجه به اینکه فعلا سرباز هستم، مبلغ 50 میلیون ریال کمک هزینه سفر به روسیه برایم رقم قابل ملاحظه ای است و تلاش می کنم ضمن معرفی بیمه دانا به سایر آشنایان و خویشاوندان در جهت تبلیغ این شرکت بیشتر کوشا باشم.

وی افزود: هدف من راه اندازی کانال تلگرامی و معرفی خدمات بیمه دانا به مردم از طریق این کانال ارتباطی است.

مریم زرین یار برنده دیگر این طرح نیز 31 سال سن دارد و اهل رامسر است. وی که نمایندگی بیمه دارد، در حال حاضر دارای سه بیمه نامه عمر، یک آتش سوزی، یک شخص ثالث و بدنه خودرو است.

وی افزود: ابتدا باور نمی کردم که برنده این جایزه شده باشم اما در هر حال از اینکه به عنوان یکی از برندگان این شرکت بزرگ بیمه ای انتخاب شدم، بسیار خرسندم.

زرین یار با اشاره به اینکه از این پس تلاش من صرف معرفی بیشتر انواع خدمات و دستاوردهای بیمه ای بیمه دانا به مردم خواهد شد، افزود: تصمیم دارم کمک هزینه 50 میلیون ریالی این طرح را صرف تبلیغات و معرفی بیشتر شرکت بیمه دانا به مردم کنم.

علی حسینی جی چهارمین برنده طرح "دانایی جایزه دارد" متولد تهران و ساکن کرج است که 40 سال سن دارد. وی با خرید بیمه نامه شخص ثالث بیمه دانا شانس خود را برای برنده شدن در این طرح آزمایش کرد که خوشبختانه این امر اتفاق افتاد.

وی که فعلا با اسنپ همکاری می کند، اصلا باور نداشت که در این طرح برنده شده باشد اما پس از تماس تلفنی همکاران شرکت مطمئن شد و از برنده شدن بسیار ابراز خوشحالی کرد.

حسینی جی معرفی خدمات بیمه دانا به مردم به ویژه اقوام و فایل خود را مهم ترین برنامه در دست اقدام خود برشمرد و افزود: من یک پسر و یک دختر کوچک دارم و بابت برنده شدن در این طرح از مسوولان این شرکت صمیمانه تشکر می کنم.

گفتنی است: تلاش برای گفتگو با ندا آقازاده آخرین برنده طرح"دانایی جایزه دارد" به دلیل خاموش بودن تلفن همراه ایشان میسر نشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران