پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352459 تاریخ : 1397/04/26-13:10:43
,25,
گفت و گوی زنده شبکه سحر با رییس هیات عامل ایمیدرو؛ پخش همزمان به 4 زبان منطقه ای

امروز عصر انجام می شود

گفت و گوی زنده شبکه سحر با رییس هیات عامل ایمیدرو؛ پخش همزمان به 4 زبان منطقه ای

?شبکه جهانی سحر عصر امروز گفت و گوی زنده با رئیس هیات عامل ایمیدرو انجام می دهد. این برنامه به 4 زبان منطقه ای پخش می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایمیدرو، مهدی کرباسیان طبق برنامه ریزی انجام شده، از ساعت 4 عصر دیداری با مدیران و کارکنان شبکه سحر دارد و پس از آن با حضور در استودیوی پخش، به مدت 50دقیقه گفت و گوی زنده خواهد داشت. این گفت و گو در کانال های بالکانی، آذری، کُردی و اردوی آن شبکه نیز پخش می شود.

ارایه جایگاه معدن و صنایع معدنی در اقتصاد، سرمایه گذاری و تحرکی که طی سال های اخیر در این بخش ایجاد شده در کنار تاثیرگذاری آن در تولید، ‌اشتغال،‌ درآمدزایی و صادرات از جمله موضوعاتی است که از سوی کرباسیان در این برنامه مطرح می شود.
رییس هیات عامل ایمیدرو همچنین پس از انجام مصاحبه زنده، نشستی نیز با علی رضا سلیمانی زاده مدیر شبکه جهانی سحر برگزار می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران