پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266925 تاریخ : 1395/11/30-09:22:31
,10028,
گشت نوروزی تعزیراتی ها، 17 روز زودتر شروع شد

گشت نوروزی تعزیراتی ها، 17 روز زودتر شروع شد

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز فعالیت گشت نوروزی سازمان تعزیرات از 28 بهمن ماه جاری تا 15 فروردین 96 خبر داد و تاکید کرد: تعزیرات بدون تعطیلات ، حضور فعال و مستمر در گشت ها دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  محمد حسن سرابیان روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: فعالیت گشت های نوروزی با توجه به تاکید وزیر دادگستری 17 روز زودتر از سال های گذشته آغاز شده است.

وی اظهار کرد: کارمندان تعزیرات با هماهنگی با دستگاه های نظارتی ضمن تشدید فعالیت گشت ها، شعبی را به صورت مشترک و کشیک در مراکز ادارات کل و شهرستان ها فعال کردند. 
سرابیان ، ادامه داد:همچنین شعب سیار به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی از جمله سازمان معدن،صنعت و تجارت، دانشگاه ها، بازرسان حمل و نقل و سایر بازرسان در گشت های مشترک در بازارهای پر رفت و آمد، حضور دارند.
سرابیان با تاکید بر اینکه به دنبال آرامش در بازار هستیم، اضافه کرد:این گشت ها با حضور در محل وقوع تخلف در اسرع وقت و بررسی تخلف و برخورد با گرانفروشی و عوامل اخلال در نظم بازار فعالیت دارند. 
وی درباره اولویت ها و اهداف طرح ویژه نوروز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پوشاک و البسه، شرکت های مسافرتی و آژانس ها و فروش بلیط های مسافربری قطار و هواپیما و اتوبوس و تمام پایانه های مسافربری درون شهری و برون شهری از جمله اولویت های گشت های ما در ایام نوروز است. 
به گفته این مقام مسئول تعزیرات ، مواد پروتئینی و غذایی، رستوران ها، آجیل و خشکبار، قنادی ها و شیرینی فروشی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، مواد آرایشی و بهداشتی و دارویی ، هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراکز اسکان و پذیرایی و اقامتی از جمله هتل ها ، اماکن تاریخی و تفریحی و فرهنگی، نمایشگاه های بهاره ، میدان های میوه و تره بار ، جایگاه های سوخت و مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر موارد دارای اولویت گشت های تعزیرات برای نوروز به شمار می آید.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با اعلام گزارش تخلفات به سامانه 135 و شماره پیامک 300000135 از سوی شهروندان با تخلفات موجود در بازار برخورد خواهیم کرد.
سرابیان با تاکید بر اینکه طرح نظارتی نوروزی سازمان تعزیرات پیشگیری از وقوع تخلف و افزایش رضایتمندی مردم در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید است در عین حال از هموطنان خواست اگر تخلفی مشاهده کردند حتما اعلام کنند و مطمئن باشند رسیدگی و نتیجه هم اعلام می شود. 
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در بازارهای بزرگ و نمایشگاه های بهاره نیز با نشان و آرم سازمان تعزیرات مستقر است تا بازرسان این سازمان، اگر مردم شکایتی داشتند سریع پیگیری کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران