پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266785 تاریخ : 1395/11/26-17:15:49
,23,
گسترش دامنه فعالیت‌های گردشگری به خارج از کشور

گسترش دامنه فعالیت‌های گردشگری به خارج از کشور

مشوق‌های صادراتی جدا از اینکه توان مالی فعالان این بخش را بالا می‌برد، به آنها برای رشد و گسترش دامنه فعالیت‌های گردشگری به خارج از کشور کمک خواهد کرد.

بانک و صنعت، یکی از موضوعاتی که باعث ایجاد جو رقابتی میان فعالان در هر حوزه به‌ویژه حوزه گردشگری می‌شود، اعطای مشوق‌های مالیاتی است.  

این کار کمک می‌کند فعالان حوزه گردشگری تکاپوی بیشتری داشته یا اینکه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور به گردشگران خارجی عملکرد بهتری از خود نشان دهند. در حال حاضر بهترین مرکز حمایت از گردشگر‌ها و پرداخت جایزه و بسته‌های حمایتی و تورهای ورودی سازمان توسعه تجارت است، به غیر از آن هیچ سازمانی نمی‌تواند از پس این کار بر‌آید. برای اینکه این سازمان متولی صادرات و ارزآوری است و متولی و مرکز ارائه صادرات و بسته‌های صادراتی به گردشگران است تا به حال هم در روندی که پرداخت کرده با مشکلی مواجه نبوده است. البته تغییراتی در روند پرداخت به وجود آمده که شاید چالش یا نگرانی به همراه داشته که به نظر می‌رسد باید اصلاح شود. سازمان گردشگری نمی‌تواند بسته‌های صادراتی را بر عهده بگیرد. در واقع ظرفیت و پتانسیل لازم برای پذیرش چنین مسئولیتی را در حالی که متولی آن سازمان دیگری است، ندارد. بسیاری هم البته تاکنون از رویه این سازمان و نحوه پرداخت مشوق‌های صادراتی راضی بوده‌اند. مشوق‌های صادراتی جدا از اینکه توان مالی فعالان این بخش را بالا می‌برد، به آنها برای رشد و گسترش دامنه فعالیت‌های گردشگری به خارج از کشور کمک خواهد کرد. 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران