به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در نشست اداری غرب تهران بزرگ اظهار داشت: ماموریتهای قانونی سازمان تامین اجتماعی؛ تعمیم و گسترش پوشش بیمهای در داخل و خارج از کشور است و بر اساس قوانین همه افرادی که در کشور اقامت قانونی و گواهی اشتغال دارند، میتوانند تحت پوشش حمایتهای سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند.
حیدری یکی از ضعفهای عمده در جذب اتباع خارجه را نیازمند داشتن برنامه تبلیغاتی، علمی و کارشناسی دانست و تصریح نمود: با نهادینه کردن بازاریابی علمی میتوان علاوه بر تحقق اهداف سازمانی در تعمیم و گسترش فرهنگ خدمات بیمه اجتماعی گامهای بلندی برداشت.
وی افزود: در حال حاضر علم بازاریابی نقطه آغازین و خاتمه هر کسب و کار و نیاز همه سازمانها و فضاهای کاری به شمار میرود.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به برگزاری کارگاه بازاریابی در اداره کل غرب تهران بزرگ گفت: به منظور آموزش علم بازاریابی به همکاران، کارگاه آموزشی برای روسای شعب و روسای ادارات اداره کل برگزار کردهایم و در این کارگاه 3 روزه سعی ما بر این است تا از واژگان جدید جهت تشریح و پیادهسازی آن بهره ببریم تا بتوانیم دایره شمول بیمهشدگان از جمله اتباع خارجی را گسترش دهیم.