پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313323 تاریخ : 1396/10/18-16:46:53
,6,
گروه فنرسازی زر رکورد تولید و فروش محصولات خود را شکست

مدیرعامل گروه فنرسازی زر:

گروه فنرسازی زر رکورد تولید و فروش محصولات خود را شکست

مدیرعامل گروه فنرسازی زر از شکسته شدن رکورد تولید محصول در 9 ماهه‌ اول سال جاری خبرداد و گفت: این گروه توانست از ابتدای سال جاری تاکنون 8 هزار و 500 تن انواع محصولات خود را تولید کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ مهدی صدری اظهارکرد: گروه فنرسازی زر همزمان با افزایش میزان تولید خودرو در گروه سایپا توانست رکورد تولید محصولات خود را شکسته و موفقیت جدیدی را کسب کند.

وی افزود: با توجه به نتایج فوق، این مجموعه توانسته 59 درصد تولید محصولات خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد. هم چنین فروش گروه فنرسازی زر در 9 ماهه‌ سال96 مقدار 7 هزار و 347 تن بوده که نسبت به مدت مشابه 17درصد افزایش را نشان می‌دهد.

صدری در ادامه تصریح کرد: گروه فنرسازی زر در چندسال اخیر و همزمان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا در زمینه افزایش تولید، توانسته با هدایت سرمایه خود به سمت تولید، موفقیت های مهمی در این زمینه کسب کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به فعالیت های صادراتی گروه فنرسازی زر خاطرنشان کرد: باتوجه به کیفیت و تنوع بالای محصولات گروه زر، توانسته‌ایم در بازارهای خارجی هم فعالیت کرده و میزان صدور محصولات در بازارهای خارجی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته درصد افزایش دهیم، ضمن این که میزان صادرات محصول در 9 ماهه امسال نسبت به کل سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: براساس اهدافی که مدنظر قرار داده ایم، با توجه به اینکه هدف اصلی گروه زر برآورده کردن تأمین 100 درصد نیازهای گروه سایپا است و خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم، قصد داریم از سال آینده توسعه فعالیت‌های بازرگانی در خارج از گروه خودروسازی سایپا را در زمینه فروش محصول در دستورکار قرار دهیم تا از این طریق بتوانیم سهم بازار و نقدینگی مناسبی را جهت تولید به دست آوریم.

وی همچنین به نقش منابع انسانی فعال و متعهد در این گروه اشاره کرد و افزود: برخورداری از نیروی انسانی فعال و کارمحور به عنوان یک مزیت مهم در گروه فنرسازی زر محسوب می شود و می‌تواند زمینه رشد ادامه‌دار این مجموعه را فراهم سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران