پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280093 تاریخ : 1396/03/07-14:00:47
,10025,
گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه "ما" در سال 96 برگزار شد

نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت سهامی بیمه "ما" در سال 96 با حضور مدیرعامل ، اعضا محترم هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در شهر شیراز برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بیمه "ما"، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و  پتانسیل های ستاد و شعب و رفع مشکلات موجود جهت محقق نمودن پرتفوی سال 96برگزار شده بود ، امیرحسین قربانی معاون فنی ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده در کارگروه های فنی به اهمیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه اشاره نمود . وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعب خواست تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند .

در ادامه مراسم مجید بنویدی عضو هیات مدیره به نقش روسای شعب به عنوان  مدیران میانی در محقق ساختن اهداف استراتژیک شرکت اشاره نمود و افزود: روسای شعب وظیفه جاری ساختن تصمیمات مدیرعامل و مدیران ارشد در مسیر اداره شرکت را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی استوار بر 4 اصل عدالت، مسئولیت، پاسخگویی و شفافیت می باشد که پاسخگویی به مدیران ارشد، مشتریان و پرسنل اصلی ترین وظیفه مدیران میانی می باشد.

 

در ادامه مهندس صفدری مدیرعامل محترم در خصوص وظایف مدیران ستاد و روسای شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع  ، عملکرد و افتخارات شرکت در سال گذشته و همچنین اهداف پیش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیت های رقابتی بیمه "ما" به ارائه نکات مهمی پرداخت.  

وی ضمن قدردانی از تمام مدیران و روسای محترم شعب در خصوص ویژگی های مثبت شرکت تصریح کرد: همکاران و نیروی انسانی همگی از نیروهای فنی،جوان، متخصص و زبده صنعت بیمه هستند، ضمن آنکه یکی از بزرگترین بانک های کشور یعنی بانک ملت  و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این  شرکت می باشند .

مدیر عامل شرکت بیمه "ما" در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان  باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد . ما باید فرصت ساز و فرصت طلب باشیم،  بارزترین فرصت سازی شرکت بیمه "ما" بیمه پلنگ ایرانی است که منجر به شناخته شدن بیمه "ما" در سطح جامعه شده است و فرصت سازی از مهم ترین اصول مدیریت و بازاریابی است.

وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال می باشد، برنامه هایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و  اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری می باشد.آشنایی با علم روز مدیریت، تبادل نظر در خصوص معرفی فرصت ها و محقق ساختن EPS  سال 96 از اساسی ترین اهداف شرکت می باشد

در پایان مراسم ، مهندس صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان ، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد و توجه به کسب دانش روز در مدیریت و بازاریابی را مورد تاکید قرار داد.

همچنین از روسای شعب بانک بیمه، یزد، بابل و سیرجان بعنوان مسئولین دارای عملکرد مناسب و شایسته در چندین شاخصه بررسی شده، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران