پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266197 تاریخ : 1395/11/18-13:16:52
,10025,
گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیم? آرمان با هدف تشریک مساعی، هم اندیشی و ارائه راهکار برای تحقق و پیشبرد اهداف شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این گردهمایی که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونان و مدیران ستادی، مناطق و شعب برگزار شد، علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان با تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن آن با سالروز تأسیس شرکت، از تلاش های کارکنان قدردانی و هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی و تشریک مساعی بین مدیران مجموعه و هم افزایی بین ستاد و صف اعلام کرد.

مدیر عامل بیمه آرمان تعامل و دوستی بین اعضای مجموعه را برای پیشبرد امور و تحقق اهداف شرکت مهم و ارزشمند دانست و گفت: با نیروهای جوان و توانمندی که در مجموعه وجود دارد باید بتوانیم عملکرد شرکت را بیش از پیش بهبود ببخشیم و شرکت را به جایگاهی که شایست? آن است برسانیم.

بیانیان بیمه های خُرد بویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری را از برنامه ها و اولویت های بیمه آرمان عنوان کرد و گفت: از مدیران مناطق و شعب انتظار می رود که با آموزش و انتقال تجربه و دانش فنی، نمایندگان و شبکه فروش را  تقویت و هدایت کنند تا به دنبال بازاریابی مطلوب، جذب مشتری و پرتفوی و خدمات رسانی مطلوب به بیمه گذاران باشند.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره و معاونان مدیرعامل نیز دیدگاه ها و مسائل مربوط به حوزه متبوع خود را تشریح و بیان کردند.

علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی گفت: بیمه آرمان با تغییرات ساختاری جدید و در رأس آن علیرضا بیانیان به عنوان مدیرعامل جایگاه خود را پیدا کرده است و اکثر مدیران جوانانی صادق و امانتدارند و منافع شرکت را سرلوحه خود قرار داده اند.

معاون توسعه و پشتیبانی با اشاره به مدیریت هزینه در شرکت گفت: طی این چند ماه با تدبیر و عملکرد مطلوب مدیریت جدید، بیش از60 میلیارد ریال کاهش هزینه داشته ایم و پرداخت ها نیز بر اساس ساختار جدید صورت
 می گیرد.

وی بحث مدیریت را مهمترین ساختار یک سیستم دانست و گفت: بیمه آرمان با توانمندی هایی که دارد باید در بازار رقابت پیشگام و با ایجاد انگیزه و گسترش حس سازمانی بدنبال بازاریابی و ایجاد پرتفوی و درآمد باشد و خواسته های ذی نفعان و کارکنان را از این طریق مورد توجه قرار دهد.

دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش هم با برشمردن تفاوت های سبک مدیریت تعالی در شرکت گفت: حرکت و فعالیت شرکت مطابق با راهبردهای ترسیم شده پیش رفته است و نظارت بر امور شعب و شبکه فروش مورد توجه قرار گرفته و در بازدیدهایی که به صورت مداوم از شعب صورت می گیرد مسائل و مشکلات آنها  بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: ما بدنبال نظام سازمانی بر مبنای شایسته سالاری و از بین بردن بی تفاوتی ها و ایجاد انگیزه در بین کارکنان شعب و اعضای شبکه فروش هستیم و فاکتورهای مدیریت نیز باید بر مبنای شایسته سالاری تعریف شود.

معاون بازاریابی و فروش افزود: ساختار جدید شرکت، ساختار منعطفی است و نظارت در حوزه های مختلف از جمله ارزشیابی کارکنان و شعب بر همین اساس است و بصورت جدی دنبال می شود. وی گفت: در حوزه های بازاریابی،آموزش وIT نیز تحولات خوبی صورت گرفته و تحلیل داده ها لحظه ای و ملموس شده است.

محمد کاسبان عضو هیئت مدیره بیمه آرمان هم بحث وصول مطالبات را مورد توجه قرار داد وگفت: شرکت با انبوهی از مطالبات معوق روبرو بود که در دوره جدید در کنار تلاش برای جذب پرتفوی و مشتریان جدید، مطالبات معوق هم پیگیری و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفت و با تشکیل کمیته وصول مطالبات و تلاش اعضای آن بیش از 800 میلیارد ریال از مطالبات شرکت وصول شده است. وی گفت: روند پیگیری وصول مطالبات نباید منجر به قطع همکاری با بیمه گذاران بزرگ شود و باید با آسیب شناسی عملکرد این حوزه، انباشت مطالبات مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد.

مصطفی شمش سرپرست معاونت فنی نیز به بیان مسائل مربوط به این حوزه پرداخت و گفت: فلسف? شرکت بیمه جبران و پرداخت خسارت است. وی پرداخت خسارت دقیق، بموقع و صحیح را از اصول بیمه گری دانست و افزود: باید بدنبال پرتفویی رفت که حق بیمه آن وصول شده باشد تا در زمان وقوع خسارت، شرکت مشکل نقدینگی نداشته باشد و بلافاصله خسارت مردم را بپردازد و این مهم ترین اصل برای یک شرکت بیمه است.

در پایان این گردهمایی، مدیران مناطق و شعب نیز به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و خواستار رسیدگی و ترفیع مشکلات و مسائل خود شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران