پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349380 تاریخ : 1397/03/01-11:27:46
,5,
گردهمایی رفع چالش‌های اجرایی سیستم‌های استقرار یافته QHSE در مناطق نفت‌خیز جنوب

گردهمایی رفع چالش‌های اجرایی سیستم‌های استقرار یافته QHSE در مناطق نفت‌خیز جنوب

گردهمایی و هم‌اندیشی شناسایی چالش‌های اجرایی سیستم‌های استقرار یافته QHSE در مناطق نفت‌خیز جنوب به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، در این گردهمایی رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری، رئیس سیستم‌ها و روش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، روسای ادارات مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری، نمایندگان مدیریت در سیستم‌های مدیریتی شرکت‌های تابعه، مدیران و روسای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حضور داشتند.

این نشست‌ها به منظور هم‌اندیشی و ارائه پیشنهادات جهت بهبود عملکرد سیستم‌های مدیریتی استقرار یافته به صورت دوره‌ای در شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب همسو با سیاست‌های کلی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌گردد.

در این نشست هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن ابراز خرسندی از میزبانی نشست‌های این چنینی و تقدیر از برگزارکنندگان این هم‌اندیشی اظهار کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت نفت و گاز گچساران زیرساخت‌ها و تمهیدات مورد نیاز برای استقرار، حفظ، نگهداری و ارتقاء سیستم‌های مدیریتی QHSE در شرکت نفت گچساران مهیا شده است.

در ادامه دکتر فروتن رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق و نفت ‌خیز جنوب، ضمن تشکر از همگامی، نگرش و رویکرد سیستمی مدیرعامل و مدیران و همچنین برنامه‌ریزی و میزبانی مناسب اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: شناسایی چالش‌‌ها و آسیب‌های موجود در نگهداری و ارتقاء سیستم‌های مدیریتی QHSE ، تبیین کننده مسیر راه آتی سیستم های مدیریتی خواهد بود.

وی بر وحدت رویه، یکپارچگی و جلوگیری از تفکر جزیره‌ای در استقرار، حفظ و نگهداری سیستم‌های مدیریتی در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان مدیریت یکپارچه (IMS ) حوزه ستادی و شرکت‌های تابع مناطق نفتخیز جنوب با بیان تجربه‌های عملیاتی در قالب دو کمیته، درباره مشکلات و محدودیت‌ها در ارتقا و نگهداشت سیستم‌ها، ارزیابی و اثر بخشی سیستم‌ها و بررسی و ساماندهی سیستم‌ها بحث و تبادل نظر کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران