پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354150 تاریخ : 1397/05/21-15:05:37
,3,
گام‌های بزرگ موسسه ملل در توسعه پایدار کشور

گام‌های بزرگ موسسه ملل در توسعه پایدار کشور

بسیاری از موسسات مالی و بانک‌ها به جای اینکه در بخش ساخت و ساز کشور به منظور توسعه مشارکت کند بلکه سعی می کنند با بنگاه‌داری و کارهای مخرب به کسب سودهای بزرگ اقدام می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  بسیاری از موسسات مالی و بانک‌ها به جای اینکه در بخش ساخت و ساز کشور به منظور توسعه مشارکت کند بلکه سعی می کنند با بنگاه‌داری و کارهای مخرب به کسب سودهای بزرگ اقدام می کنند .

موسسه ملل از جمله موسساتی است که با ورود در توسعه صادرات کشور، در بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری ‌کرده است. این موسسه نیز در سال‌های اخیر، در ساخت سه کارخانه روغن کشی، کارخانه تبدیلی صنایع بسته بندی، استخراج معادن شن و سنگ تزیینی در محلات، چناران و اصفهان و همچنین در بخش ساختمانی بطور عمده از طریق مشارکت با شهرداری‌ها، کار کرده و نقش توسعه ای خود را پررنگ کرده است.

افزود بر این ، موسسه ملل به عنوان معین اقتصادی شهرستان کهنوج جزو شرکت های توانمند ملی بود این موسسه با هدف پیشرفت شهرستان کهنوج در زمینه های مختلف به عنوان معین اقتصادی در سال گذشته به شهرستان کهنوج ورود کرده و برنامه های مختلفی برای کار در این شهرستان دارد. فرصت های های سرمایه گذاری در این شهرستان در حوزه های معدنی بکر بوده و با توجه به پتانسیل های بالای معدنی، این موسسه آمادگی سرمایه گذاری در حوزه های کرومیت، مس و تیتانیوم را دارد.

اما مساله‌ای که بیشتر از این اقدامات ذکر شده اهمیت دارد ورود در حوزه بهداشت است. موسسه اعتباری ملل ، در بخش های مختلفی از جمله بهداشت و درمان از جمله خریداری و نصب دستگاه تصویر برداری هسته ای (پت اسکن) در فرودگاه پیام  نیز ورود کرده بود. اما در بخش بهداشت یکی از نیازهای اساسی کشور ، ساخت بیمارستان است . 

در آخرین تحول ، طی قراردادی که با وزارت بهداشت بسته شد ، مقرر شد که موسسه ملل در تکمیل و تجهیز بزرگترین بیمارستان آموزشی با 750 تخت و تکمیل چند بیمارستان مشارکت داشته باشد.

توسعه بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان امام خمینی از جمله این توافقنامه است. همچنین برای ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب، طراحی های بسیار زیبایی انجام شده و مشاوران بسیار خوبی برای این پروژه به کار گرفته شده اند و نقشه های آن ظرف یک یا دو ماه آینده تکمیل می شود و پس از دریافت زمین، عملیات ساخت به سرعت آغاز می شود.

رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل ، در این زمینه اظهار داشت: اعتقاد داریم که ورود بانک ها به حوزه سلامت، فقط سرمایه گذاری نیست، بلکه ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به رشد و پیشرفت کشور و همچنین ماندگاری سرمایه گران بهای پزشکان ایرانی و جذب بیماران خارجی است. تلاش ما این است که منابع مالی مردم در نظام بانکی کشور، در مسیری هدایت شود که مفید و موثر باشد و یکی از مواردی که فایده بسیار زیادی برای مردم دارد، حوزه سلامت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در توسعه بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان امام خمینی و راه اندازی یک بیمارستان جدید در غرب کشور با هم همکاری خواهیم داشت.

این رخدادها  نشان می دهد که موسسه ملل برای کسب ارزش افزوده در ساخت و سازهای بزرگ شرکت کرده و سعی ندارد همانند برخی از بانک‌ها در مسیر دلالی و بنگاه داری به سودهای کلان دست یابد،  بلکه سعی دارد با توسعه کشور در مسیر جدیدی گام بردارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران