پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327472 تاریخ : 1397/01/15-11:31:00
,10025,
گام عملی تعامل با بیمه ‌گذاران، همراهی با بیمه ‌شدگان

گام عملی تعامل با بیمه ‌گذاران، همراهی با بیمه ‌شدگان

مدیریت روابط‌ عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه ‌کوثر به ‌منظور اجرای شعار سال97 " تعامل با بیمه‌ گذاران، همراهی با بیمه‌ شدگان " تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ این مدیریت به‌منظور اطلاع‌رسانی و مشاوره خدمات بیمه‌ای، فراهم کردن بسترهای دسترسی سریع و آسان آحاد جامعه به اطلاعات بیمه‌ای و آشنایی بیشتر مشتریان با حقوق خود با دستور مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت به مدیریت احمدرضا عصاری تشکیل شد.

ساماندهی نظام اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی براساس وظایف و اهداف شرکت، آماده‌سازی بسترهای گفتمان مستمر و منظم بین مسئولان و کارشناسان شرکت با ذی‌نفعان و دریافت نقد، نظر و پیشنهادهای ذی‌نفعان و بهره‌مندی از آن‌ها در تصمیم‌سازی‌های مدیران ازجمله وظایف این مدیریت است.

واحد امور مشتریان با بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نیز درگاه‌های مختلف زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان شرکت و مشتریان، سهام‌داران و سایر ذی‌نفعان فعالیت خود را آغاز کرد.

امید است با ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و نیز برقراری ارتباط سازنده و پایدار با جامعه‌هدف در راستای افزایش جلب اعتماد آن‌ها و ارایه خدمات براساس نیاز مشتریان و همچنین پویایی شرکت گامی موثر برداشت. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران