پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349254 تاریخ : 1397/02/30-15:48:39
,1,
کیفی سازی؛ اصل نخست بانک قرض الحسنه مهر ایران

توکلی، عضو هیأت مدیره:

کیفی سازی؛ اصل نخست بانک قرض الحسنه مهر ایران

سلیمان توکلی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر پیشبرد اهداف و عملکردهای این بانک با رویکرد کیفی سازی تأکید و آن را لازمه پیشرفت مجموعه دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره، بر کیفی سازی عملکردهای سازمان تأکید داشت و گفت: بازدیدهایی که در سطح صف و ستاد انجام می شود باید به صورت کیفی باشد و به نحوی پیگیری شود که تا بازدید بعدی نقاط ضعف موجود برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به شعب بیان داشت: در بحث زیباسازی و امکانات داخلی شعب، محلی باید فراهم شود که نشاط و شادابی در آن دیده شود.

توکلی افزود: پیگیری برای وصول مطالبات و کاهش میزان معوقات باید در سرلوحه امور قرار گیرد و منابع بانک نباید به سمت انجماد برود و با پیگیری مستمر مانع از معوقات شویم؛ از این رو باید روسای شعب به نحوی انتخاب شوند که اثرگذار و اثربخش نیز باشند.

وی در ادامه با اشاره به مبحث مهم ارتباطات انسانی و آداب مواجهه با مخاطب اذعان داشت: آداب تشریفات نیاز است تا در بحث آموزش گنجانده و به کارمندان در سرفصل‌هایی ارائه شود تا علاوه بر آمار کمی عملکرد، آمار کیفی برخورد نیز تقویت شود و این خود به جذب بیشتر مشتری نیز کمک خواهد کرد؛ در این راستا در سال جاری سیاست‌های بهره وری نیز تغییر کرده است.

توکلی مبحث آموزش را بسط داد و در تکمیل سخنان خود گفت: باید اصول نامه نگاری و آداب ارجاع را بیاموزیم و در این راستا به جایگاه‌های افراد نیز توجه لازم صورت پذیرد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سالانه نقب زد و بیان داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری برگزیده شده، بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز باید تبعیت خود را از این مهم نشان داده و از کالای خارجی تهیه و استفاده نکند.

وی تصریح کرد: همچنین، صرفه جویی نیز می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و در شرایطی که در جنگ آب و منابع طبیعی هستیم، می‌بایست در مصرف آب، برق، گاز و ... صرفه جویی کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران