پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348518 تاریخ : 1397/02/19-17:00:01
,17,10034,
کنترل مبادی ورودی از اولویت‌های نیروی انتظامی است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

کنترل مبادی ورودی از اولویت‌های نیروی انتظامی است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کنترل مبادی ورودی با توجه به ورود کالای قاچاق از مبادی رسمی جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سردار اسکندر مومنی اظهار کرد: کنترل مبادی ورودی از اولویت‌های نیروی انتظامی است. حضور در مبادی ورودی و کنترل آنها جزو اولویت‌های اساسی است.

وی افزود: استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کنترل مبادی ورودی با توجه به ورود کالای قاچاق از مبادی رسمی اولویت مهمی است چون این کالا به صورت حجیم وارد می‌شوند و طی همکاری که با دستگاه قضائی صورت می‌گیرد، امحای این کالاها در اولویت است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: ورود کالای قاچاق به بازار اقتصادی سبب مسدود شدن و تعطیلی کارخانجات داخلی می‌شود و لطمه به تولید ملی وارد می‌کند.
وی بیان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی با همه توان و ظرفیت به کمک آمده و هر درخواست و پیشنهادی که در شورای امنیت به تصویب رسید و دولت و بانک مرکزی خواسته‌ای در این زمینه داشتند، انجام شد.
سردار مومنی گفت: بستن صرافی‌های غیر مجاز و یا صرافی‌های متخلف در حوزه فروش ارز و سکه، اخطار و پلمب، حضور میدانی در اماکن فروش ارز و کشفیات قابل توجهی در این زمینه داشتیم. برای مثال در یکی از این کشفیات از یک دلال در همان لحظه 300 هزار دلار کشف شده و این فرد حدود 2 میلیون دلار قبل از دستگیری ارز قاچاق کرده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران