پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315049 تاریخ : 1396/11/17-12:20:00
,17,21,
کمیسیون تلفیق موارد چالشی در بودجه را بررسی کند

رییس مجلس شورای اسلامی:

کمیسیون تلفیق موارد چالشی در بودجه را بررسی کند

لاریجانی تاریخ جلسه آینده مجلس برای بررسی بودجه 97 را دوشنبه 23 بهمن اعلام کرد و گفت: در این مدت به دلیل چالش هایی که در بودجه وجود دارد، کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل جلسه دهد و موارد مختلف را بررسی کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رییس مجلس شورای اسلامی پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل چالش هایی که در بودجه وجود دارد، باید کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل جلسه دهد و این چالش ها را مورد رسیدگی قرار دهد.

لاریجانی افزود: اگر لازم باشد ما جلسه غیر رسمی هم تشکیل می دهیم و مواردی همچون آلودگی هوا، موضوع قاچاق، کوچک شدن دولت و یارانه ها را بررسی می کنیم.
وی با تاکید بر این که باید چالش ها را در سطح ملی مورد بررسی قرار دهیم گفت: اگر کمیسیون تلفیق این چالش ها را مورد بررسی قرار دهد و ما جلسات غیر رسمی هم در این باره تشکیل دهیم هم برای کشور خوب است و هم خروجی خوبی دارد و مسائل زیادی حل می شود.
لاریجانی گفت: آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا اعلام آمادگی کرده که دولت در این زمینه آمادگی کامل دارد و همکاری لازم را با مجلس انجام می دهد.
وی افزود: این به نفع دولت و مجلس است که این موارد با همکاری هم به صورت مفصل بررسی شود.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما برای بررسی دقیق تر بودجه در کمیسیون تلفیق، فعلا جلسه علنی نخواهیم داشت و جلسه علنی بعدی ما دوشنبه 23 بهمن ماه ساعت 14 خواهد بود.
لاریجانی گفت: در این مدت جلسات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار می شوند و موارد چالشی بودجه را بررسی می کنند.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس تا پایان تبصره 11 بخش درآمدی بودجه سال 97 کل کشور را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات نسبت به قبل تغییری نکند، همچنین بر اساس این مصوبه مجلس، زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 465
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران