پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280272 تاریخ : 1396/03/11-13:29:49
,2,
کمک یک میلیارد تومانی بانک ملی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

کمک یک میلیارد تومانی بانک ملی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

سی امین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد با کمک بانک ملی ایران همراه بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم، اکبر پورمظاهری مسئول صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک ملی ایران، یک فقره چک یک میلیارد تومانی به این جشن تقدیم کرد.

در این جشن که سه شنبه شب 9 خرداد ماه همزمان با چهارمین روز ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از خیرین در تالار آبگینه شرکت آبفای استان تهران برگزار شد،
علاء میرمحمد صادقی رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور با تشریح اقدامات این ستاد، گفت: آزادی زندانیان غیرعمد، یک خیر فراگیر است که نه تنها شخص زندانی، بلکه خانواده او را هم نجات می دهد. 
علی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها نیز در این مراسم با بیان این که اکنون بیش از 15 هزار زندانی غیر عمد در کشور داریم، گفت: از ابتدای تاسیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، بیش از 100 هزار زندانی به کمک این ستاد آزاد شده اند. 
مشارکت بانک ملی ایران از محل سهم 5 درصد از 2 درصد بودجه قرعه کشی سی و هفتمین مرحله حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک صورت گرفته است. 
در این مراسم، شعبه خیابان آیت الله طالقانی بانک ملی ایران با استقرار یک باجه، به دریافت وجوه نقد و چک های خیرین پرداخت. 
همچنین بانک ملی ایران در مسابقه آنلاین ماه باران به کودکان و نوجوانان جایزه می دهد.
از سوی کانون جوانه ها برای کاربران کانون جوانه ها مسابقه ای طراحی شده که در آن سوالاتی با محوریت ماه مبارک رمضان مطرح می شودکه شرکت کنندگان به ازای پاسخ صحیح به همه سوالات یک امتیاز کسب می کنند. 
قطعا در میان اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران هستند کسانی که برای اولین بار روزه داری را تجربه می کنند و البته بعضی دیگر هم منتظر هستند تا سال بعد و یا سال های آینده، روزه بر آنها واجب شود و بتوانند روزه داری کنند،اما همه می توانند در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان شرکت کنند. 
به همین منظور است که مسابقه ماه باران برای آموزش احکام روزه طراحی شده و شرکت کنندگان کودک و نوجوان می توانند به صورت آنلاین در مدت زمان 15 دقیقه و پاسخگویی به 10 سوال علاوه بر یادگیری احکام روزه داری و آشنایی با ماه مبارک رمضان، امتیاز آنلاین کسب کرده و جوایز خود را از این بانک دریافت کنند. 
در این مسابقه آنلاین با اتمام سوالات و زمان پاسخ دهی، تعداد پرسش های درست، نادرست و همچنین امتیاز شرکت کننده نمایش داده خواهد شد. 
قابل ذکر است که هر شخصی فقط یک مرتبه می تواند در این مسابقه شرکت کند و پس از پایان ماه مبارک رمضان به 50 نفر از شرکت کنندگان که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت. 

عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران 
با تصویب مجمع عمومی بانک ها طی صدور حکمی از سوی دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی مسعود خاتونی به عنوان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران