پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252401 تاریخ : 1395/10/03-07:52:14
,10034,
کشف یک هزار و 900 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 9 ماه گذشته

کشف یک هزار و 900 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 9 ماه گذشته

فرمانده انتظامی بوشهر از کشف یک هزار و 900 میلیارد ریال کالای قاچاق در 9 ماهه امسال در این استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 133 درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده برخورد با قاچاق کالا را  یکی از مهم ترین مولفه‌های اثرگذار در تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: موضوع مبارزه با کالای قاچاق و ارز یکی از منویات مقام معظم رهبری بوده و مورد تاکید ایشان است که باید با جدیت به این امر مهم توجه شود.

وی افزود: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این فرماندهی در مدت 9 ماه گذشته با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی علاوه بر رصد قاچاقچیان، محموله‌ها و انبارهای کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی گفت: ارزش مالی کالاهای کشف شده در بوشهر طی 9 ماهه امسال حدود یک هزار و 900 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 133درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 550 میلیارد ریال از این کشفیات مواد خوراکی و تجهیزات وسایل نقلیه است، عنوان کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرویی و صنعتی، لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی، منسوجات، دستگاه های پزشکی، سیگار و فرآورده های نفتی از دیگر کالاهای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط دو هزار و 184 نفر متهم دستگیر و تعداد 28 باند مهم قاچاق کالا نیز متلاشی شدند.

سردار عباس زاده با اشاره به تلاش‌ها و زحمات موثری که توسط کارکنان پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان صورت گرفته است، گفت: یگان‌های انتظامی استان بوشهر به خصوص پلیس آگاهی در سال جاری با اهتمام بالا موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق و ارز در سطح استان شده‌اند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 511
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران