پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350828 تاریخ : 1397/03/27-13:35:20
,17,
کشف 3 میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق در هرمزگان

کشف 3 میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 3 میلیون لیتر نفت کوره و نفت گاز قاچاق به ارزش 90 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار"عزیزاله ملکی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق گسترده فرآورده های نفتی پالایشگاهی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد افرادی به صورت سازمان یافته اقدام به خرید گسترده محصولات یارانه ای نفتی از استان هرمزگان و استان های همجوار کرده و پس از دپوی مواد نفتی خریداری شده، با بارنامه های جعلی، استفاده از نام شرکت های ساختگی و با اظهار خلاف واقع، محصولات یارانه ای مواد نفتی را تحت عنوان قیر و هیدروکربن به خارج از کشور صادر می کردند.
سردار ملکی ادامه داد: طی یک عملیات گسترده پلیسی و با کسب مجوز قضائی 7 تن از اعضای این باند سازمان یافته دستگیر و دربازرسی اولیه از منازل و محل های فعالیت آنان تعداد زیادی بارنامه و اسناد جعلی مرتبط با محصولات نفتی کشف شد که متهمان درتحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اقرار کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 میلیون لیتر محصولات نفتی یارانه ای از نوع نفت و گاز قاچاق به ارزش 90 میلیارد ریال کشف شد که رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران