پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310895 تاریخ : 1396/09/21-16:43:56
,17,
کشتی های جدید ناوگان ملی از ماه مارس می آیند

مدیرعامل کشتی سازی هیوندایی گفت:

کشتی های جدید ناوگان ملی از ماه مارس می آیند

مدیرعامل کشتی سازی هیوندایی گفت: ما متعهدیم که دانش خود را به ایران انتقال دهیم و کمک خوبی برای پیشرفت صنعت کشتیرانی در ایران باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ، سم کا (sam Ka) که در آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت با بیان اینکه افتخار می کنم که به این مراسم دعوت شده ام، گفت: شکی ندارم موفقیتی که در نیم قرن گذشته در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده با تلاش مستمر و بی وقفه کارکنان این شرکت بدست آمده است.

وی اظهار امیدواری کرد: موفقیت های بدست آمده علیرغم مشکلات موجود برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استمرار یابد.
کا با یادآوری اینکه شرکت متبوعش از سال 1962 همکاری خود را با ایران در زمینه کشتی سازی و انرژی آغاز کرده است خاطر نشان کرد: در این دوران این شرکت حدود 60 فروند کشتی به ناوگان ملی ایران تحویل داده است.
مدیرعامل کشتی سازی هیوندایی با اشاره به قرارداد اخیر این شرکت با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کشتی های در دست ساخت بر اساس آخرین تکنولوژی های روز در حال ساخت هستند و در مارس آینده تحویل آنها آغاز خواهد شد.
وی در اختیار داشتن این کشتی ها از سوی ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را ضامن ادامه موفقیت های این شرکت دانست و گفت: ما متعهدیم که دانش خود را به ایران انتقال دهیم و کمک خوبی برای پیشرفت این صنعت در ایران باشیم.
کا ضمن تبریک پنجاهمین سالگرد تاسیس کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مدیرعامل و کارکنان این شرکت اظهار امیدواری کرد ارتباطات دو شرکت در سال های پیش رو ادامه یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران