پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278413 تاریخ : 1396/01/19-15:50:57
,2,
کسب لوح و تندیس دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران توسط بانک ملی ایران

کسب لوح و تندیس دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران موفق به دریافت لوح و تندیس از دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره از مسابقات توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با مشارکت بانک ملی ایران از تاریخ 15 تا 18 فروردین سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بانک ملی ایران در طی سال‌های گذشته نیز با هدف پیشرفت علم و دانش و توسعه فناوری، حمایت مالی این مسابقات را بر عهده گرفته بود. 

هدف این مسابقات ترویج و گسترش دانش روباتیک و هوش مصنوعی در میان نوجوانان و جوانان کشور بوده و در حال حاضر این مسابقات به عنوان با کیفیت ترین و بزرگ ترین مسابقه هوش مصنوعی و روباتیک غرب آسیا ارزیابی و از سال 1385هرساله به طور مستمر در ایران برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران