پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307808 تاریخ : 1396/08/09-17:41:40
,10028,
کسب رتبه سوم اداره کل تامین اجتماعی گیلان در بین دستگاههای اجرایی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی

کسب رتبه سوم اداره کل تامین اجتماعی گیلان در بین دستگاههای اجرایی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی

اداره کل تامین اجتماعی گیلان با 14 پله صعود نسبت به دوره گذشته در رتبه سوم دستگاههای اجرایی این استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندان قرار گرفت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ این مجموعه براساس ارزیابی بعمل آمده از سوی استانداری گیلان با اخذ 98 امتیاز در رتبه سوم دستگاههای اجرایی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی قرار گرفت .

دراین ارزیابی که ازسوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همه ساله انجام می پذیرد، اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صعود 14 پله ای در جدول امتیازات کسب شده از مجموعه فعالیتها و مستندات در رتبه سوم رعایت حقوق شهروندی قرار گرفت .

ارتباط مستمر با شرکای اجتماعی ، برگزاری نشست های مشترک ، اطلاع رسانی های گسترده به مخاطبین از آخرین اخبار وقوانین ، توسعه خدمات غیرحضوری ، فضاسازی های محیطی مناسب و آشناسازی شهروندان با مقررات و اشاعه فرهنگ بیمه ای از جمله مهمترین عوامل این موفقیت بوده است .

شایان ذکر است براساس همین ارزیابی ، اداره کل تامین اجتماعی گیلان از حیث فعالیت های حوزه حجاب و عفاف نیز در رتبه ششم دستگاههای اجرایی قرار گرفت .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران