پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351852 تاریخ : 1397/04/13-17:08:22
,6,
کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه خدمات پس از فروش:

کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزیابی عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در سال 1396، شرکت سایپا یدک از حیث انطباق با الزامات آئین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ، بالاترین انطباق را در خصوص نظام مدیریتی حوزه خدمات پس از فروش خودرو کسب نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سایپا، اردشیر امینی با بیان این مطلب افزود: بر این اساس ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت سالانه نسبت به ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش اقدام می نماید. این ارزیابی شامل بررسی پارامترهایی نظیر: فرایند آموزش، فرایند تامین به موقع قطعات یدکی ،الزامات مرتبط با گارانتی خودرو ها، دستور العمل های فنی و تعمیراتی خودرو ها، فرایند پاسخگویی و رسیدگی وشکایت مشتریان و... است که شرکت سایپایدک با کسب 85نمره از 100 نمره نهایی با انطباق خیلی زیاد در این شاخص بالاترین رتبه را در حوزه خدمات پس از فروش در کنار دوشرکت دیگر کسب نموده است.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال 96 و ماه های ابتدایی سال 97 با اجرای برنامه های متنوعی در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست های مشتریان توانسته است گام های مهمی  در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان بردارد و به اهداف پیش بینی شده دست یابد.
بر اساس گزارش منتشرشده از ارزیابی وضعیت خدمات پس ازفروش خودرو های سواری عرضه شده در سال1396، در گروه شرکت های دارای بیش از10نمایندگی مجاز، شرکت سایپا یدک به همراه 6 شرکت دیگر با کسب دو ستاره حائز بالاترین رتبه در خدمات پس از فروش خودرو درکشور شده است و هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه اول در این حوزه نشده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران