به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، آقای سیدحمیدخالقی مدیرکلبازاریابیوتبلیغات، ضمن بیان این مطلب، افزود: این کتابچه به مبادی ذیربط بانک کمک میکند که بهنگام بازاریابی، اطلاعرسانی وتبلیغات درخصوص خدمات و مزیتهای رقابتی، از استانداردهای یکسانی برای شکلدهی به هویتبصری بانک بهعنوان پشتوانه هویتتجاری استفاده کنند و با ایجاد یک هویتبصری موردتوافق همگان تأثیر پیامهای آن را افزایش دهند.
مدیرکل روابطعمومیوتبلیغات کتابچه نشان بانکانصار را حاوی مجموعهای از قواعد و روشهای قابل ارایه و بکارگیری در فرایندهای برندینگ و بازاریابی و فروش دانست که در حوزههای ارتباطات غیرکلامی و فضای نمادین آثار بیشماری دارد.
وی افزود: درعینحال، کتابچه از اعمال سلیقههای شخصی در درج نشان بانکانصار در رسانههایمکتوبوالکترونیک جلوگیریکرده وباعثانسجام نمادینوسازمانیبیشتری درحوزه هویت بصری میشود.