پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309327 تاریخ : 1396/09/01-13:11:46
,10028,
کتاب خاطرات کارفرمایان کارآفرین منتشر شد

به همت اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی؛

کتاب خاطرات کارفرمایان کارآفرین منتشر شد

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به منظور بهره گیری از تجربیات و آموخته های کارفرمایان و کارآفرینان برتر و تأثیرگذار کشور، کتاب "خاطرات کارفرمایان کارآفرین" را منتشرکرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ این کتاب حاصل برگزاری مسابقه بزرگ خاطره نویسی ویژه کارفرمایان کشور است که فراخوان آن تحت عنوان "چگونه کارآفرین شدم" در تابستان سال 1395 از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی منتشر و در سطح استان های سراسر کشور اطلاع رسانی شد.

در جریان برگزاری این مسابقه، در مجموع 70 خاطره به دبیرخانه برگزاری این مسابقه ارسال شد که پس از بررسی این آثار در کمیته ای متشکل از نمایندگان معاونت فنی و درآمد، اداره کل روابط عمومی و اداره کل امور فرهنگی و  اجتماعی کارفرمایان تامین اجتماعی و نمایندگانی از سوی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، 20  اثر حائز شرایط انتخاب و شایسته تقدیر شناخته شد.
این کتاب حاوی خاطرات جالب و خواندنی کارآفرینان بزرگ و برتر کشور در حوزه تولید،کار و اشتغال و اظهار نظر در خصوص تأثیرعملکردها و فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی بررونق بازار کار، اشتغال وتولید کشور است.
در این کتاب خواننده با خاطرات کار آفرینانی از جمله؛ موسس صنایع غذایی بهروز،  بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر و خالق زر ماکارون، مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز،  بنیانگذار اولین تاکسی سرویس زنان، مجری ساخت میکروسکوپ اتمی و تولید کننده لباس های نظامی آشنا خواهند شد.
گفتنی است؛ خوانندگان این کتاب شاهد موفقیت افرادی خواهند بود که با ایده نو، تفکر خلاق و کاربردی، پشتکار و تلاش فراوان به نتایج ارزنده ای در عرصه اقتصادی و اجتماعی دست یافته اند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران