پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348828 تاریخ : 1397/02/25-09:15:43
,17,21,
کاهش نرخ مالیات برعملکرد نسخه ای برای رونق تولید/بخشی از مسائل مالیاتی تولیدکنندگان حل می شود

نادری مطرح کرد:

کاهش نرخ مالیات برعملکرد نسخه ای برای رونق تولید/بخشی از مسائل مالیاتی تولیدکنندگان حل می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی تاکید کرد وگفت:ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی نقش مهمی در ایجاد شفافیت اقتصادی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهاب نادری با تاکید بر ضرورت ارائه تخفیف های مالیاتی در زمان رکود اقتصادی به تولیدکنندگان گفت: بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس در مراحل پایانی است و بزودی این لایحه در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید پذیرفت بخش تولید در شرایط نامساعدی است و در این شرایط نباید انتظار داشت تولیدکنندگانی که با مشکل جدی روبرو شده اند بتوانند در زمان مقرر مالیات مربوط را پرداخت کنند بنابراین باید تمهیداتی اتخاذ شود که در زمینه مالیات تسهیلاتی برای تولیدکنندگان فراهم شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی تلاش شده نظرات و دغدغه های تولیدکنندگان لحاظ شود تا با انجام این مهم، مسائل مالیاتی بخش تولید کم شود.

نرخ مالیات بر عملکرد از 25درصد به 20درصد کاهش یابد

نادری تصریح کرد: علاوه بر رفع مشکلات در زمینه مالیات بر ارزش افزوده باید در نرخ مالیات بر عملکرد نیز تامل شود چرا که یکی از اولویت های فعلی اقتصاد کشور تقویت بخش تولید با ارائه راهکارهای عملی است که یکی از راهکارهای آن می تواند کاهش نرخ مالیات بر عملکرد باشد.

وی ادامه داد: نرخ 25درصدی مالیات بر عملکرد در حال حاضر و در شرایط فعلی اقتصاد برای بخش تولید بالا است و باید این نرخ کاهش یابد در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود تا حداقل نرخ مالیات بر عملکرد از 25درصد به 20درصد کاهش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی تاکید کرد و یادآور شد:ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی نقش مهمی در ایجاد شفافیت اقتصادی دارد و به این مهم در بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس توجه شده است.

 

 


منبع: خانه ملت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران