پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354194 تاریخ : 1397/05/22-10:53:39
,6,
کاهش سود 18 درصدی تعویض مخازن CNG

کاهش سود 18 درصدی تعویض مخازن CNG

محسن مشایخی در خصوص طرح تعویض مخازن سی ان جی اظهار داشت: پس از اجرای آزمایشی طرح در 4 استان این طرح بزودی به صورت سراسری در کل کشور با امکانات و خدمات متفاوتی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محسن مشایخی رئیس دبیرخانه دائمی CNGکشور در خصوص طرح تعویض مخازن سی ان جی اظهار داشت: پس از اجرای آزمایشی طرح در 4 استان این طرح بزودی به صورت سراسری در کل کشور با امکانات و خدمات متفاوتی آغاز خواهد شد.

محسن مشایخی درباره خدمات جدید و تسهیلات طرح مورد نظر، گفت: تا قبل از این، پست بانک تسهیلات را با سود 18 درصد محاسبه می کرد که با تلاش های فراوان، این سود را حذف کردیم و آن را به 3 درصد کارمزد کاهش دادیم یعنی تحت هیچ شرایطی سودی از متقاضیان دریافت نمی شود تا فشار مالی به رانندگان وارد نشود.

وی در ادامه افزود: قرارداد کارمزدی این طرح با بانک مورد نظر آماده است و به زودی این موضوع را در رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تعویض های صورت گرفته تا کنون در حد پایلوت بوده است اما از همین مرداد ماه این طرح به صورت سراسری اجرایی خواهد شد.

رئیس دبیرخانه CNG در رابطه با میزان استقبال از طرح مورد نظر خاطرنشان کرد: شرایط بسیار خوبی فراهم شده است تا کلیه رانندگان و مالکان با هر شرایط مالی برای تعویض اقدام کنند حتی روشی تنظیم شده است که افردی که توانایی باز پرداخت تسهیلات یک میلیون و 500 هزار تومانی با باز پرداخت ماهانه 128 هزار و 750 تومان را نداشته باشند بتوانند ماهانه فقط 100 هزار تومان پرداخت کند و مابقی به آنها تخفیف داده شود.

وی در ادامه افزود: زحمات زیادی برای تسهیل شرایط تعویض مخازن سی ان جی متحمل شدیم و سعی داشتیم شرایطی فراهم نماییم که همه افراد را به این کار ترغیب کنیم تا در آینده دیگر شاهد مشکلات ناشی از انفجار های مهیب و آتش سوزی مخازن فرسوده و به دنبال آن از دست دادن جان انسان ها در کشور نباشیم.

وی در خصوص طول عمر مخازن جدید گفت: چنانچه مخازن جدید خوب نگهداری شوند به این معنی که مخازن در شرایط بد آب و هوایی نگهداری نشوند و یا در معرض رطوبت زیاد قرار نگیرند و یا برای استفاده های غیر قانونی دستکاری نشوند این مخازن تا 15 سال نیاز به تعویض ندارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران