پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305779 تاریخ : 1396/07/15-18:18:53
,5,
کاهش 50 درصدی حوادث صنعت نفت در نیمه نخست امسال

مدیر کل HSE وزارت نفت خبرداد:

کاهش 50 درصدی حوادث صنعت نفت در نیمه نخست امسال

مدیر کل ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) وزارت نفت از کاهش 50 درصدی حوادث صنعت نفت در نیمه نخست امسال نسبت به پارسال خبر داد. به سال گذشته خبرداد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  سیدباقر مرتضوی روز چهارشنبه (12 مهرماه) در مراسمی که به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی و به منظور تجلیل از همه دست‌اندرکاران حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز برگزار شد،اعلام کرد: در 6 ماه نخست امسال، نسبت به مدت زمان مشابه پارسال، 50 درصد و نسبت به سال 94، 65 درصد کاهش حوادث در صنعت نفت و گاز داشته‌ایم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا میزان کاهش حوادث، روند کاهشی داشته باشد و بیش از این، شاهد حوادث و اتفاق‌های ناگوار در این زمینه نباشیم.

مدیر کل ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بیان این که مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی بالا از شاخص‌های مثبت آتش‌نشانان است، گفت: باید تلاش کنیم تا رفتارهای ایمنی را در سازمان نهادینه کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای این که ضرری متوجه تولید نشود، دو فرآیند باید همزمان با هم رعایت شود که عبارتند از: مدیریت دارایی‌ها (Asset Management) و مدیریت ریسک (Risk Management) و تا زمانی که یکی از این دو نباشد، پیشرفت در پروژه های صنعت نفت و گاز شتاب نمی‌گیرد.

در ادامه این مراسم، سردار محمدعلی مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: چند عملیات موفق آمیز در پدافند غیرعامل اجرا شد که از آن جمله، می‌توان به آمادگی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برای مقابله با تهدیدات و هوشمند سازی سامانه های شرکت گاز در برابر حملات سایبری اشاره کرد.

مراسم روز بزرگداشت آتش‌نشانی با حضور سردار معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، میهمانانی از شرکت DESAUTEL فرانسه و جمعی از مدیران ارشد ستاد و شرکت‌های تابع در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران