پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282502 تاریخ : 1396/05/15-10:23:44
,15,17,12,
کالای ایرانی مصرف کنید تا معضل بیکاری کاهش یابد

گزارش

کالای ایرانی مصرف کنید تا معضل بیکاری کاهش یابد

مصرف کالاهای ایرانی در کنار رونق و رشد اقتصادی، معضل بیکاری در جامعه را کاهش داده و شکوفایی تولید ملی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار تحلیلی خبری بانک و صنعت، در باب موضوع مصرف کالاهای ایرانی با آقای معتمدی، مدیر عامل شرکت آریا لیزر ایرانیان در رابطه معرفی و ارائه توضیحات بیشتر مربوط به فعالیت آریا لیزر ایرانیان و این که این تولید ملی در کاریتریچ ها برای چه دستگاه هایی مناسب است گفتگویی داشتیم که مشروح آن را در ذیل مطالعه می کنید :

 

راجع به شرکت توضیحاتی به ما ارائه دهید:
شرکت بازرگانی آریا لیزر ایرانیان به طور رسمی از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه کارتریج های لیزری آغاز نمود در سال 1393 شرکت آریا لیزر ایرانیان با جذب سه تکنسین خارجی با هدف انتقال دانش فنی و بومی سازی فناوری تولید کارتریج های لیزری و نیز ارتقای سطح کیفی و کمی در عرضه محصولات فوق توانست به این مهم دست یابد و تا به امروز این مسیر را ادامه دهد.

سرانجام در سال 94 شرکت آریالیزرایرانیان توانست کارتریجی با برند G&B مونتاژ و تولید کند و آن را به بازار عرضه نماید که قابل رقابت با نمونه خارجی آن باشد ، به طور مثال قیمت کارتریج فابریک 05 HP با حدود 2300 برگ چاپ 230/000 تومان اما کارتریج 05 G&B plus  با 6700 برگ چاپ و با کیفیت مشابه 88/000 تومان می باشد.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 95 بنام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل و تاییدیه تولید کارتریج G&B در ایران توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه صنف فناوران رایانه استان تهران ، محصولات این شرکت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و همچنین دارای مخزن بزرگتر نسبت به کارترج های معمول در بازار عرضه می گردد.


در حال حاضر چه تعداد کارمند دارید؟
در حال حاضر 50 نفر به طور مستقیم و 200 نفر به طور غیر مستقیم در این شرکت مشغول به فعالیت می باشند و در راستای اهداف شرکت گام بر میدارند.

تمامی افراد شرکت جوانان مستعد و کاربلد هستند.ما سعی کردیم از جوانانی که متخصص این کار هستند بهره بگیریم و ملاک اصلی ما تحصیلات دانشگاهیست و جوانانی که تحصیلات آکادمیک در زمینه تولید،فروش دارند در اولویت ما هستند.


آیا برنامه ای برای صادرات محصولات خود دارید؟
به طور قطع اعلام میکنم که صد در صد برنامه برای صادرات محصولات خود داریم ما حاضریم با برندهای خارجی مشابه رقابت کنیم.و در آینده ای نزدیک فعالیت صادرات خود را آغاز میکنیم . در حال حاضر کیفیت کارتریج های لیزری که توسط شرکت آریا لیزر ایرانیان با برند G&B مونتاژ وتولید می شود دارای برترین کیفیت نسبت به شرکت های خارجی و داخلی عرضه کننده دیگر می باشد.


در حال حاضر با کدام نهادها و ارگانهای دولتی کار انجام میدهید؟
با بهره گیری از تجارب ارزشمند متخصصان و کارشناسان این عرصه و نیز با به هم آمیختن دانش روز و تلاش پرسنل خلاق و توانمند خود در این بازه بسیار کوتاه زمانی توانسته است سهم عمده ای از بازار مواد مصرفی ماشینهای اداری را در ایران به خود اختصاص دهیم زیرا سه  موضوع حائز اهمیت برای ما کیفیت ، کمیت و قیمت کالاست که اینها اولویتهای مصرف کننده نیز است.

ما سعی کرده ایم محصولات جامع و گسترده ای، با بهترین کیفیت و مطمئن ترین پشتیبانی را به مشتریان عرضه نماییم. با اطلاع رسانی دقیق، امکان بهترین انتخاب را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده ایم تا ضمن صرفه اقتصادی و کاهش هزینه مصرف کنندگان، دستیابی به کیفیتی برتر را برای مشتریان خود تسهیل نماییم و همراهی شان را در تمامی لحظات داشته باشیم.

برخی از مشتریان آریالیزرایرانیان عبارتند ازحلال اهمر ایران،وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه شهید بهشتی،سازمان امور مالیاتی،شهرداری تهران وغیره هستند.


به عنوان سخن آخر ؟
دادن اطلاعات دقیق، شفاف و سریع ماموریت ماست . ما برای سهامداران سودآوری، کارکنانمان هویت، مشتریانمان امنیت و تامین کنندگان اعتماد را به ارمغان می آوریمدرخاستی داریم از مصرف کنندگان که اگر انتقادی دارند به ما بگویند ما میپذیریم و صد در صد در جهت بهبود و رضایت از تولیدمان آن را انجام میدهیم.ما همچنان نیاز به حمایت خرید داریم.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران