پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267422 تاریخ : 1395/12/09-10:08:03
,2,
کاشت 110 اصله نهال توسط کاروان راهیان نور پست بانک ایران در پارک النصر خرمشهر

کاشت 110 اصله نهال توسط کاروان راهیان نور پست بانک ایران در پارک النصر خرمشهر

کاروان راهیان‌نور پست بانک ایران که به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان خوزستان اعزام شده بودند در اقدامی تحسین برانگیز و درحمایت از محیط زیست، تعداد 110 اصله نهال در پارک النصر محله مولوی این شهر کاشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: در این اقدام خودجوش که مورد استقبال عزیز ساعدی شهردار خرمشهر نیز قرار گرفت جمعی از مدیران و کارکنان این بانک با شور و اشتیاق خاصی با حضور در پارک النصر این شهر هرکدام یک اصله نهال غرس کردند.

مهندس ساعدی ضمن تقدیر از حرکت شایسته مسئولان پست بانک ایران برای کمک به کاشت نهال در این شهرستان اظهارداشت: برای اولین بار است که مجموعه کاروان های راهیان نور این کار زیبا و ماندگار را انجام می دهند.
وی تصریح کرد: درصدد هستیم یک پارک به نام کاروان راهیان نور و با همکاری زائران مناطق عملیاتی جنوب در خرمشهر ایجاد کرده و از توانمندی ها و ظرفیت های این کاروان ها برای حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز استفاده کنیم.
همچنین عبدالرحمن آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران درحین کاشت نهال ضمن ابراز خشنودی از این اقدام شایسته کاروان راهیان نور بانک گفت: قطعاً در سال های آینده در اینگونه کارها مشارکت بیشتری خواهیم داشت. 

گفتنی است: در این حرکت زیبا و شایسته تعداد 110 نفر از مدیران و کارکنان پست بانک ایران مشارکت داشتند که بازتاب خوبی در رسانه های خرمشهر داشت.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران