پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376377 تاریخ : 1397/06/20-11:20:40
,10028,22,
کارگران پایه های اصلی تولید و اقتصاد کشور هستند

کارگران پایه های اصلی تولید و اقتصاد کشور هستند

مدیر درمان تأمین اجتماعی یزد ضمن تأکید بر نقش اساسی کارگران در چرخه اقتصادی و تولیدی، از کارگران بعنوان پایه های اصلی تولید و اقتصاد کشور نام برد و حمایت از این قشر را از وظایف اصلی سازمان های مرتبط دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمحمدحسین توحیدی‌فر در جمع نمایندگان کارگری استان یزد، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در حال حاضر کشور، اظهار داشت: این مجموعه به منظور کاهش هزینه‌های درمان جامعه کارگری استان یزد، همواره به دنبال توسعه درمان و افزایش خدمات در این استان بوده است

وی با بیان اینکه دارو اولین وسیله در درمان بیماری به حساب می‌آید گفت: علیرغم اینکه بسیاری از داروها در داخل کشور تولید می‌شوند، قسمتی از چرخه تولید به کشورهای دیگر وابسته است که هر چند این موضوع یک امر طبیعی است و در سایر کشورها نیز چنین است ولی به واسطه تحریم‌های ایجاد شده در تهیه برخی داروها در کشور دچار مشکلاتی هستیم.
دکتر توحیدی فر ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، علاوه بر تقویت بهینه دارویی انبارها با به کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته و آموزش و توجیه پزشکان اقلام دارویی نسخ را به استاندارد جهانی 3 قلم در هر نسخه رسانده است.
وی افزود: همچنین نگهداری از تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای و برنامه‌ریزی مناسب جهت مصرف تجهیزات یک بار مصرف پزشکی، از اولویت های  برنامه‌ مدیریت درمان است که از ایجاد چالش‌های جدید جلوگیری خواهد کرد.
دکتر توحیدی‌فر با اشاره به احداث پلی‌کلینیک شهرستان بافق، درمانگاه تخصصی شهرستان تفت، درمانگاه شهرستان ابرکوه و توسعه پلی‌کلینیک شهرستان اردکان در سال های اخیر گفت: تقریباً در هر سال یک درمانگاه احداث کرده‌ایم و امیدواریم در سال جدید کار احداث درمانگاه شهرستان مهریز و بیمارستان سرطان حضرت ابوالفضل «ع» یزد نیز به زودی آغازشود.
دهقانی دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد نیز در ادامه این نشست، ضمن اشاره به بحث درمان بعنوان مهمترین مسأله جامعه کارگری، از عملکرد بیمارستان تامین اجتماعی شهدای کارگر یزد بعنوان یکی از بیمارستان های بزرگ و مجهز این استان تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر محدودیت‌هایی برای انجام برخی اعمال جراحی بزرگ در بیمارستان تأمین ‌اجتماعی برای کارکران ایجاد شده است.
وی با تأکید بر اینکه لازم است مشکلات تهیه تجهیزات پزشکی برای بیماران حل و فصل گردد تا در این شرایط اقتصادی فشار مضاعف بر بیمه‌شگان وارد نشود، خواستار تسریع در برنامه‌ریزی و بهبود وضعیت موجود شد.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد با اشاره به اینکه قدرت خرید کارگران در حال حاضر 50 تا 80 درصد کاهش یافته است و در این بین افزایش هزینه‌های درمان فشار مضاعفی را بر این قشر وارد می‌کند، خواستار رفع مشکلات درمان کارگران و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مراکز ملکی و افزایش ارائه خدمات به این قشر شد.
گفتنی است، در پایان این جلسه، از سوی خانه کارگر استان یزد به واسطه کسب رتبه برتر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در جشنواره شهید رجایی در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت، لوح تقدیری به دکتر توحیدی‌فر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد تقدیم شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 434
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران