پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265290 تاریخ : 1395/11/05-14:58:35
,3,
کارکنان پاسخگوعملکرد شبکه هستند

کارکنان پاسخگوعملکرد شبکه هستند

سرپرست مدیریت شعب اردبیل گفت: علاوه بر روسا شعب کارکنان نیز مسئول و پاسخ گوعملکرد شعبه و شبکه هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، مهدی میری در جلسه‌ای با حضور تحویلداران و با تأکید بر کار گروهی آن را پیش‌شرط دستیابی به موفقیت و اهداف ثامن دانست و اظهار داشت: کارکنان باید در محل و پست تعیین‌شده به‌خوبی مسئولیت‌های تعیین‌شده را با تلاش و جدیت به نحو صحیح اجرا کنند.

وی با تائید فراهم شدن فضای دوستی و تعامل در سطح شعب، توضیحاتی در خصوص افزایش انگیزه کارکنان داد و افزود: تأثیرات  این فضا علاوه بر پیشبرد اهداف، تداوم رشد و حرکت روبه‌جلو در محیط خانه و خانواده  همکاران هم مؤثر است.

میری بابیان اینکه سکون و بی‌تفاوتی آفتی برای ارائه خدمات است اضافه کرد: تحویلداران نقاط ضعف احتمالی و کاستی‌ها را شناسایی کرده و پیشنهادهای خود را به‌منظور بررسی و برنامه ریزی های بعدی به دفتر سرپرستی ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهبود آمار و عملکرد شعب منجر به تغییر درجه‌بندی شعب، افزایش اختصاص میزان کارانه  و رشد کارمندان می‌شود.

سرپرست مدیریت شعب اردبیل  در انتها بر منفی شدن آمار مطالبات و افزایش سطح منابع بر اساس برنامه ابلاغی تأکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 478
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران