پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281945 تاریخ : 1396/05/01-20:18:37
,15,
کارپینو دغدغه بیکار شدن رانندگان تاکسی‌ را برطرف کرد

وزیر ارتباطات:

کارپینو دغدغه بیکار شدن رانندگان تاکسی‌ را برطرف کرد

محمود واعظی وزیر ارتباطات و اطلاعات در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه الکامپ اعلام کرد که کارپینو دغدغه بنده در مورد بیکار شدن رانندگان تاکسی‌های شهر با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی را برطرف کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمود واعظی در این باره افزود: چند ماه پیش من دغدغه‌ای پیدا کردم که با حضور کسب و کارهای اینترنتی همچون اسنپ و تپسی، رانندگان تاکسی‌ها به سمت کاهش درآمد و بیکاری خواهند رفت. این موضوع سبب می‌شد که تاکسی‌ها و کسب و کارهای اینترنتی رو در روی هم قرار گرفته و سبب ایجاد چالش شوند.

وزیر ارتباطات گفت: امروز با استفاده کارپینو از تاکسی‌ها برای پاسخ به درخواست ماشین کاربران هم دغدغه بیکار شدن تاکسی‌ها کاهش پیدا می‌کند و هم تاکسی‌ها نیز با فناوری‌های جدید آشنا می‌شوند.

احسان جهانی مدیرعامل کارپینو نیز در این دیدار گفت: با کسب مجوزهای لازم از تاکسیرانی تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری توانستیم اولین اپلیکیشن درخواست خودرو با حضور تاکسی‌های رسمی را به کاربران اینترنت در ایران ارائه دهیم.

جهانی افزود: در اپلیکیشن ما هم اکنون بیش از 12 هزار راننده تاکسی به حمل و نقل کاربران می‌پردازند که این رانندگان خودروهای تاکسی معمولی، لوکس، ون و تاکسی بانوان دارند.

مدیرعامل کارپینو گفت: ما با این اپلیکیشن توانستیم کاهش 40 درصدی رانندگان تاکسی که در دو سال اخیر به خاطر حضور اپلیکیشن‌های درخواست خودرو به وجود آمده بود را پوشش دهیم.

واعظی در این دیدار ضمن رضایت کامل از حضور کارپینو خواهان گسترش عرضه فعالیت این اپلیکیشن شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران