پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279892 تاریخ : 1396/03/01-17:16:32
,13,17,22,
کارخانه روغن کشی کنجد قلعه گنج افتتاح شد

گامی دیگر در مسیر آبادانی و توسعه قلعه گنج

کارخانه روغن کشی کنجد قلعه گنج افتتاح شد

اولین کارخانه روغن کشی کنجد قلعه گنج در مراسمی با حضور رییس بنیاد مستضعفان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی بنیاد و دیگر مقامات منطقه قلعه گنج افتتاح شد.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا در این مراسم با اشاره به تخصیص تسهیلات یارانه‌ای بانکی بنیاد برای مناطق محروم گفت: امیدوارم که با بهره برداری از این طرح‌ها، شهرستان قلعه گنج روی پای خودش بایستد و ما تا آخرین روز آبادانی این منطقه  همراه با مردم و برای مردم کار خواهیم کرد.

وحدت عیدی فرماندار قلعه گنج در آیین مذکور با اشاره به دور نمای روشن شهرستان قلعه گنج با اجرای اینگونه پروژه ها تاکید کرد :بنده به عنوان سرباز درخدمت مردم و مسوولان بنیاد مستضعفان هستم و در همه حوضه ها شاهد شکوفایی وبه ثمر نشستن نهال امید در این شهرستان هستیم.

دکتر دادخواه رئیس هولدینگ موادغذایی بنیاد در جمع کشاورزان و در آیین افتتاح کارخانه کنجد بیان کرد: احداث کارخانه  تولید پنیر بز ، تولید آب معدنی، فرآوری خرما، از اولویت‌های هلدینک صنایع غذایی بنیاد مستضعفان  است که به زودی محقق میشود.
  صمدی مدیر کارخانه روغن کشی کنجد نیز گفت: قراردادکشت 200 هکتار کشت هویج  سیاه باکشاورزان بسته شده که درحال انجام است و در همین مراسم هفت قرارداد بین کشاورزان هویج کار و شرکت پاکدیس به امضا رسید.
  وی تعداد نیرو های شاغل فعلی در کارخانه  را 14 تن اعلام کرد و افزود: این آمار در آینده بیشتر خواهد شد.
  گفتنی است کارخانه روغن کشی کنجد اولین شهر الگوی اقتصاد مقاومتی کشور در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر 23 میلیارد ریال وظرفیت پذیرش 1500تن کنجددرسال است که امکان تولید 210 کیلو روغن کنجد در هر ساعت  را دارد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران