پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351250 تاریخ : 1397/04/04-09:34:22
,1,
کارآفرینان متناسب با نیازهای خود می توانند از خدمات بانک رفاه بهره مند شوند

مدیرعامل بانک رفاه؛

کارآفرینان متناسب با نیازهای خود می توانند از خدمات بانک رفاه بهره مند شوند

بانک رفاه رویکرد نوینی در بانکداری تحت عنوان بانکداری جامع اتخاذ کرده و در این طرح به دنبال تأمین نیازهای متنوع و متفاوت طیف های مختلف مشتریان خود است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ دکترمحمدعلی سهمانی در نهمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور به تشریح سیاست های کلان بانک رفاه پرداخت و گفت: رویکرد بانکداری جامع بر مبنای اندیشه مشتری محوری بنا نهاده شده و مشتریان در قالب های مختلف خرد، شرکتی، اختصاصی و تجاری طبقه بندی شده اند.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه تمامی نیازها و خواسته های مشتریان به دقت شناسایی شده اند و بانک برای هریک از آنها خدمات لازم را طراحی کرده است، افزود: در رویکرد بانکداری جامع تلاش شده محصولات و خدمات مورد نیاز بخش های مختلف طراحی و به آنها ارائه شود. کارآفرینان متناسب با نیازهای خود می توانند با حضور در تمامی شعب بانک در سراسر کشور از خدمات رقابتی بانک رفاه بهره مند شوند.
وی در ادامه به تشریح اقدامات و عملکرد نظام بانکی و بانک رفاه در حوزه حمایت از صنعت، تولید، اشتغال و کارآفرینی پرداخت و گفت: نظام بانکی طی سال های گذشته بخش اعظم منابع خود را به تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص داده است، بانک رفاه نیز به عنوان یک بانک فعال و تجاری و حامی حوزه صنعت، تولید و اشتغال در این مسیر از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کرده است. 
دکتر سهمانی افزود: اقتصاد ایران یک اقتصاد بانک محور است و یکی از اساسی ترین نیازهای کارآفرینان هم تامین منابع مالی است. نظام بانکی با وجود محدودیت ها، تنها محل رجوع کارآفرینان برای تأمین منابع مالی است. در 5 سال گذشته دولت محترم و سیاست های بانک مرکزی، بر حمایت از کارآفرینان و بخش های مختلف اقتصادی از جمله تولید متمرکز بوده است.
مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به تحریم های بین المللی و عدم سرمایه گذاری های خارجی، افزود: به دلیل مشکلاتی که در زمینه سرمایه گذاری های خارجی به وجود آمد، نظام بانکی تامین مالی طرح های اقتصادی کشور را عهده دار شد. در این مسیر و با توجه به تمامی محدودیت ها از جمله محدودیت منابع، نظام بانکی خدمات قابل قبولی را در اختیار فعالان کسب و کار قرار داده است.
وی در ادامه با اشاره به طرح هایی که با مشارکت و حمایت بانک ها اجرایی شده و یا در حال تکمیل است، گفت: طرح های رونق تولید و اشتغال فراگیر از جمله مهم ترین طرح هایی بود که نظام بانکی برای اجرایی شدن آنها از تمامی ظرفیت خود استفاده کرد. نظام بانکی در طرح رونق تولید حدود 400 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های خرد و متوسط اعطا کرد. همچنین در طرح توسعه اشتغال در مجموع حدود 300 میلیارد ریال توسط نظام بانکی تسهیلات اعطا شده است.
دکتر سهمانی با بیان اینکه طرح اشتغال فراگیر بسیاری از نیازهای کارآفرینان را برطرف می سازد، گفت: کارآفرینان می توانند از مزیت های این طرح بهره مند شوند. بانک رفاه به همراه 8 بانک دیگر عاملیت این طرح را برعهده دارد.
گفتنی است نهمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور دوم تیرماه سالجاری و با حضور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی، تنی چند از مدیران عالی بانک رفاه و همچنین جمع کثیری از فعالان اقتصادی برگزار و از بانک رفاه به عنوان نهاد حامی تولید، صنعت، اشتغال و کارآفرینی قدردانی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران