پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264926 تاریخ : 1395/11/01-06:02:32
,10030,
کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری به مزیت‌های نسبی هر استان توجه کنند

کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری به مزیت‌های نسبی هر استان توجه کنند

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای به منظور حمایت از کارآفرینان در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، گفت: کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری به مزیت‌های نسبی هر استان توجه کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدحمید کلانتری در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان یزد، نارسایی‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، فحشا و تخلفات اجتماعی را نتیجه عدم توجه به مقوله سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه اقتصاد دانست و بیان کرد: پیشرفت اقتصادی مسیر دستیابی به دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی را هموار می‌کند.

وی گفت: باید کاری کنیم که این نگاه در استان یزد و در کل کشور برعکس شود و دیگر شاهد چنین رفتارهای مخربی نباشیم.

کلانتری در ادامه با اشاره ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حمایت از صنایع افزود: صنعتگری که امروز با تمام توان تلاش می‌کند که یک صنعتی را روی پا نگاه دارد از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و اقداماتش افتخارآمیز است.

معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای اینکه کارآفرینی در کشور موفقیت آمیز باشد، باید بر مبنای دانش، شناخت و اطلاعات لازم کار خود را آغاز کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تولید کنندگان و عرضه کنندگان خرد ما ممکن است به دلیل عدم شناخت کافی نسبت به آینده و آینده‌نگر نبودن، در برابر پیشرفت‌های جامعه با مشکل مواجه شوند.

کلانتری گفت: یکی از مسائلی که کارآفرینان ما باید حتما به آن توجه کنند، توجه به مزیت نسبی است، هر استان یک مزیت‌ها و محدودیت‌های نسبی دارد و اگر بدون توجه به این ملاحظات سرمایه‌گذاری کنیم، قطعا سرمایه‌گذاری ما هدر می‌رود.

وی افزود: طبیعی است که اگر سرمایه‌گذاری در یزد بر روی صنعتی انجام شود که آب زیادی نیاز دارد قطعا با ضرر مواجه می‌شویم اما اگر بر روی نیروی انسانی در یزد سرمایه‌گذاری صورت گیرد، سود سرشاری به این سرمایه‌گذاری به وجود می‌آید.

معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به غفلتی که از بهره‌وری در کشور ما وجود دارد اشاره کرد و گفت: بهره‌وری به معنای این است که ما هر روز نوآوری جدیدی را در کشور مشاهده کنیم.

کلانتری با تاکید بر این‌که مدیران کارآفرین ما کسانی هستند که به این زمینه‌ها توجه ویژه دارند، گفت: بحث آموزش در جهت اعتلای نیروی انسانی یک امر مهم است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران