پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265640 تاریخ : 1395/11/09-14:59:20
,5,
ژاپن مشتری نخستین محموله میعانات گازی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی

ژاپن مشتری نخستین محموله میعانات گازی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: نخستین محموله میعانات گازی فازهای 20 و 21 میدان گازی پارس جنوبی به ظرفیت 160 هزار بشکه به ژاپن صادر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی  با بیان این که میعانات گازی یکی از مهمترین محصولات پارس جنوبی است اظهار کرد: با تولید و صادرات این محصول جایگاه صادرات غیرنفتی در کشور و استان بوشهر افزایش داده است.

وی به افزایش صادرات میعانات گازی از عسلویه اشاره کرد و گفت: توسعه صادرات میعانات گازی از اولویت‌های این پایانه است که امسال صادرات این محصول افزایش یافته است.

وی از صدور میعانات گازی از فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد و افزود: نخستین محموله میعانات گازی فازهای 20 و 21 میدان گازی پارس جنوبی به ظرفیت 160 هزار بشکه صادر شد.

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان این که این محموله به ظرفیت 160 هزار بشکه از عسلویه به مقصد ژاپن بارگیری شد، گفت: این نفتکش ژاپنی با ظرفیت حمل 500 هزار بشکه میعانات گازی پس از بارگیری میعانات تولیدی فازهای 20 و 21، میعانات تولیدی فازهای 2 تا پنج طرح توسعه میدان پارس جنوبی را نیز بارگیری و عسلویه را به مقصد جزیره خارک ترک کرد.

موسوی با بیان این‌که این نفتکش علاوه بر میعانات گازی فازهای پارس جنوبی، محصول میدان نفتی فروزان را نیز بارگیری می‌کند، خاطر نشان کرد: این نفتکش، همچنین 650 هزار بشکه نفت خام تولیدی میدان نفتی فروزان را بارگیری می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران