پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376509 تاریخ : 1397/06/21-14:31:23
,10025,
چگونه بیمه نامه سایبری و ضدجاسوسی داشته باشیم

چگونه بیمه نامه سایبری و ضدجاسوسی داشته باشیم

به گزارش سایت ایفوسکیوریتی مگازین، شرکت Saga ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای اعلام کرد: در تلاش است تا به افرادی که قربانی جرائم اینترنتی شده‌اند کمک کند و در حال حاضر نیز بیمه‌نامه پوشش شخصی سایبری را در بیمه‌نامه‌های خود ارائه میدهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان، به گزارش سایت ایفوسکیوریتی مگازین، شرکت Saga ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای اعلام کرد: در تلاش است تا به افرادی که قربانی جرائم اینترنتی شده‌اند کمک کند و در حال حاضر نیز بیمه‌نامه پوشش شخصی سایبری را در بیمه‌نامه‌های خود ارائه میدهد.

این بیمه افراد را در برابر خطرات دستگاه‌های شخصی‌اش محافظت می‌کند. طبق گفته‌ی Saga، گزینش برای جلب بیمه جاسوسی علیه اشخاص اولین نوع از آن است که وارد بازار می‌شود. طی مطالعه انجام‌شده توسط Saga  این شرکت مدعی است که %72  از تعداد 11،300 مشتری بالای 50 سال در معرض خطر تقلب اینترنتی یا کلاه‌برداری آنلاین هستند. در پاسخ به این نگرانی رو به رشد، این شرکت به شما کمک می‌کند تا از افرادی که قربانی جنایتکاران اینترنتی شده‌اند محافظت کنید.

این تحقیق همچنین نشان داد که %75 از اعضای Saga باوجود نگرانی در مورد تهدیدات آنلاین از وب برای خرید و بانکداری آنلاین استفاده می‌کنند. کاربران همچنان برای خرید کتاب، رزرو هتل و به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

Simon Mcphee رئیس صندوق بیمهSaga  گفت: “به دلیل اینکه در حال حاضر اکثر معاملات شخصی ما به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، در صورت تبدیل‌شدن به یک قربانی حمله سایبری، ما باید اطمینان حاصل کنیم که از منظر مردم از آن‌ها محافظت می‌کنیم.” “بسیاری از اعضای بیمه ما، برنامه‌های کاربردی و سیستم‌عامل‌های دیجیتالی را پذیرفته و از آن‌ها در زندگی روزمره خود بهره می‌برند. به‌هرحال فنّاوری همچنان در مسیر تکامل است، بنابراین ما باید از روش‌های مورداستفاده برای تقلب آنلاین و کلاه‌برداری‌های اینترنتی آگاهی داشته و از آن پیشگیری کنیم.

طبق گفته Saga، درحالی‌که بسیاری از بیمه‌گذاران برنامه‌هایی را در بخش تجاری خود برای مقابله با خطرات سایبری پوشش می‌دهند، اما هیچ‌کدام تا به امروز این پوشش‌ها را عملی نکرده‌اند. یکی از برنامه‌های ما به‌عنوان بخشی از افزودنی قانونی پوشش سایبری، در صورت امکان برگرداندن دستگاه‌های الکترونیکی مشتریان به حالت قبلی است. علاوه بر این، این پوشش از طریق شرکت نظارت بر اعتبار پس از حمله سایبری کلیه هزینه صدمات وارده را پرداخت می‌کند و داری یک خط مشاوره‌ای است که مشتریان می‌توانند در مورد نگرانی‌های امنیت سایبری خود با آن‌ها مشاوره کنند.

رئیس صندوق بیمهSaga  گفت: “ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا بتوانیم محصولات منحصربه‌فرد خود را به مشتریان ارائه دهیم، نگرانی واقعی ما کمک در برابر مشکلاتی است که آن‌ها به ما اعلام می‌کنند. علاوه بر کمک به مشتریانی که تبدیل به قربانی حمله سایبری شده‌اند، این کمک‌ها دارای خط‌مشی برای بحث در مورد مسائل مربوط به حملات سایبری است که ممکن است برای مشتریان نگران‌کننده باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران