پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306405 تاریخ : 1396/07/22-16:25:41
,15,
چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار «روابط عمومی، رسانه های نوین، تدبیر نوین» در روزیکشنبه 96/7/23 ، خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، دکتر محمد رضا فرنقی زاد ، افزود: این همایش به منظور ارتقای کیفی و افزایش سطح دانش فعالان عرصه روابط عمومی در وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته، برگزار می شود .

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر فضای رسانه ای کشور با حضور شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و لزوم توجه به این تغییر در فعالیت ها و ساختار روابط عمومی ها همچنین  به منظور مدیریت افکار عمومی، همایش سراسری کارشناسان و مدیران روابط عمومی وزارت ارتباطات با شعار «روابط عمومی، رسانه های نوین، تدبیر نوین» برگزار می  شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: هدف اصلی این همایش آشنایی مجموعه روابط عمومی با کاربردهای عملی شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی است.

 فرنقی زاد با اشاره به لزوم تداوم آموزش در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی اعلام کرد: در حاشیه این همایش، آزمون علمی نیز از شرکت کنندگان در خصوص کتابهایی که قبلاً برای آنها ارسال شده برگزار می شود و کارگاه آموزشی و پنل تبادل نظر در خصوص تجربیات موفق نیز بخش دیگری از این همایش است..

وی خاطرنشان کرد:‌ در این همایش یک روزه که در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود؛ دکتر انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  با موضوع روابط عمومی ، دسترسی آزاد به اطلاعات و حقوق شهروندی سخنرانی می کند.

 فرنقی زاد ادامه داد: همچنین دکتر محسنیان راد، استاد علوم ارتباطات درباره چالش های اجرایی روابط عمومی، در فضای نوین رسانه ای،  دیدگاههای خود را مطرح می کند.

 رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به سخنرانی سرکار خانم مافی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:  بعد از سخنرانی این نماینده مجلس، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیدگاه های خود را، در خصوص حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی ارایه می دهد.

وی به برنامه های آموزشی این همایش یک روزه اشاره کرد و گفت: کارگاه تکنیک‌های علمی استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله  کارگاه های این همایش است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 487
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران