پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351061 تاریخ : 1397/03/30-19:48:59
,12,
چشم انداز چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران

گزارش

چشم انداز چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران

ITE 2018 علاوه بر میزبانی شرکت‌های پرداختی، میزبان سه سمینار تخصصی، سه کارگاه آموزشی، 40 کارگاه معرفی محصول، سه نشست تخصصی و یک تریبون آزاد می باشد.

به گزارش بانک و صنعت ، نمایشگاه تراکنش ایران، در طول سه دوره پیشین برگزاری خود، به محلی برای گردهمایی همه بازیگران اکوسیستم بانکداری و پرداخت کشور تبدیل شده و به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی ایران در حوزه صنعت بانکداری و پرداخت، امسال هم مانند سال های گذشته میزبان کارآفرینان و استارت‌آپ‌های فین‌تک خواهد بود.

بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت و استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در این رویداد 3 روزه، دور هم جمع می‌شوند تا ضمن به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود، با آخرین پیشرفت‌های این صنعت در ایران و جهان آشنا شوند.

 

برنامه نمایشگاه ITE2018

مرکز فابا، به منظور تبادل تجربیات و ارتقاء سطح دانش تخصصی شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه تراکنش ایران، هر ساله برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی متعددی را در حاشیه این رویداد برنامه‌ریزی می‌کند. در این برنامه‌ها، آخرین تحولات و موضوعات روز در صنعت بانکداری و پرداخت، مطرح و بررسی می‌شوند.

ITE 2018 نیز سه سمینار تخصصی، سه کارگاه آموزشی، 40 کارگاه معرفی محصول، سه نشست تخصصی و یک تریبون آزاد برگزار می‌شود.

 

سمینارهای جانبی این رویداد عبارتند از:  «بلاک‌‌چین»، «پرداخت خرد» و «هوش مصنوعی».

نشست‌های تخصصی «ارز رمز ملی»، «اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها» و «شهر هوشمند و پرداخت همراه» از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران هستند.

شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه تراکنش ایران، همچنین می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی - کاربردی «کسب و کارهای پلتفرمی»، «رایانش تکاملی» و «مدیریت تجربه مشتری» شرکت کنند.

برگزاری 40 کارگاه معرفی محصول نیز فرصت معرفی محصولات و خدمات را در اختیار شرکت‌کنندگان این رویداد قرار می‌دهد. افزایش فروش و یافتن مشتریان و بازارهای جدید، از جمله مزیت‌های کارگاه‌های معرفی محصول است.

 

تریبون آزاد
یکی از برنامه‌های ITE 2018 که می‌تواند برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان جذابیت زیادی داشته باشد «تریبون آزاد» است.

در این رویداد، مهم‌ترین موانع توسعه کسب و کارها در صنعت بانکداری و پرداخت، با حضور بانکداران، مدیران شرکت‌های پرداخت و فعالان فین‌تکی بررسی می‌شود.

افراد برای حضور در این تریبون آزاد به عنوان سخنران، باید از قبل ثبت‌نام کرده باشند. علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌های 66400114 (21) و 43347 (21) تماس بگیرند.

 

جذب نمایندگی‌های بین‌المللی در حاشیه ITE 2018
مرکز فابا تلاش می‌کند از فرصت نمایشگاه تراکنش ایران به منظور توسعه دیپلماسی فناورانه و تعامل سازنده بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با جامعه بین‌الملل و همچنین جذب نمایندگی‌های بین‌المللی در راستای توسعه صنعت بانکداری و پرداخت، بهره بگیرد.

گروه اجرایی ITE 2018 در تلاش است شرکت‌های صاحب فناوری دنیا را با راه کار های ذیل برای حضور در این رویداد جذب کند.

 

دعوت از شریکان خارجی شرکت‌های ایرانی 
نمایشگاه تراکنش ایران، بستری را برای تعامل بازیگران اکوسیستم بانکداری و پرداخت کشور، با شرکت‌های فعال در عرصه بین‌المللی، فراهم می‌کند. بر همین اساس، مرکز فابا به منظور تقویت حضور شرکت‌های خارجی، تسهیلات ویژه‌ای را برای افراد یا بنگاه‌هایی که زمینه‌ساز حضور آنها شوند، در نظر گرفته شده است.

شرکت‌های ایرانی می‌توانند شریکان خارجی خود یا بنگاه‌هایی را که با آنها ارتباط دارند را، به دبیرخانه ITE معرفی کنند و از تسهیلات در نظر گرفته شده برخوردار شوند.

مراحل این امر عبارتند از معرفی شریک تجاری یا شرکت فعال در عرصه صنایع مالی و بانکی، هماهنگی برای حضور در قالب اسپانسر یا رزرو غرفه، معرفی محصولات شرکت و دریافت تأییدیه از دبیرخانه ITEو اخذ تسهیلات در نظر گرفته شده.

 

ارائه مشاوره و بازاریابی به شرکت‌های خارجی
بیشتر بنگاه‌های خارجی که در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور می‌یابند، در دو دسته قرار می‌گیرند؛ آنهایی که شریک ایرانی دارند و شرکت‌هایی که فاقد شریک داخلی هستند.

گروه اول به واسطه شریکان ایرانی خود قادرند از کم و کیف بازار کشور مطلع شوند و با مشتریان بالقوه و بالفعل خود مذاکره کنند.

اما مدیریت رویداد ITE برای آن دسته از بنگاه‌های خارجی که شریک ایرانی ندارند، شرایطی را فراهم کرده است تا ظرفیت و نیازهای بازار ایران را متناسب با دانش، محصولات و خدمات خود شناسایی کنند و در جریان چگونگی مذاکرات تجاری با صنعت بانکداری و پرداخت ایران قرار بگیرند.

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، روز سه‌شنبه 22 آبان در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو، آغاز به کار می‌کند. مراسم افتتاحیه این رویداد، با حضور مقامات اقتصادی، بانکی و پرداختی، از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران