پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304613 تاریخ : 1396/06/30-11:28:18
,25,
چرا معادن سیستان و بلوچستان برای ایمیدرو با اهمیت است؟

چرا معادن سیستان و بلوچستان برای ایمیدرو با اهمیت است؟

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در حاشیه سفر مدیرعامل شرکت ایمیدرو به سراوان گفت: از آنجائیکه رویکرد اقتصاد مقاومتی مبتنی بر انعطاف پذیری، و توجه به تولید و درون زا بودن می باشد پس ضروری است که به توانمندیهای داخل کشور در رشد و توسعه اقتصادی توجه شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، نادر میرشکار افزود: یکی از این توانمندی ها قابلیت ها و وجود ذخایر معدنی کشور است که مولد و درون زاست و می تواند در تأمین مواد اولیه صنایع بزرگ، مادر و تکمیل زنجیره تولید و کاهش وابستگی به خارج موثر واقع شود.

وی ادامه داد: ظرفیت های معدنی استان از مزیت های اقتصادی استان به شمار می رود که پیشنهاد شده تا مسئولین استانی در تصمیم گیری برای ایجاد زیرساخت ها و توسعه منطقه ای و همچنین هدایت درست سرمایه گذاران، به این بخش توجه ویژه کنند.

این مسوول در ادامه مهمترین ذخایرمعدنی استان را معادن مصالح ساختمانی، سنگهای تزئینی و نما، آهن، آنتیموان، تیتانیوم، منیزیت، گل سفید، کرومیت، مس و منگنز برشمرد.

میرشکار در بخش دیگری گفت: در سه ماهه اول سال 96 با توجه به ثبات نسبی در قیمت مواد معدنی و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان شش معدن فعال شده است که امید می رود با ادامه اجرای طرح رونق تولید، سایر معادن ( معادن واقعی) استان نیز فعال شوند.

 کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سفر به سراوان در جشنواره خرمای سیب سوران و کارگروه اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان شرکت خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 536
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران