پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351260 تاریخ : 1397/04/04-10:05:55
,15,
پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به توسعه در سایر بخش‌های جامعه می‌شود

پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به توسعه در سایر بخش‌های جامعه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: استفاده از فناوری اطلاعات خدمات را از حالت سنتی به بسترهای مبتنی بر فناوری سوق می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ رضایی نیک، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان قزوین در نشست مشترکی با حضور مدیران امور بانوان و خانواده استانداری و کمیته‌های زیرمجموعه شورای بانوان استان که در راستای آشنایی با ساختار و وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عملکرد اداره‌کل و ادارات تابع وزارت در استان قزوین برگزار شد، ضمن تأکید بر نقش پررنگ بانوان در جامعه و با اشاره به اینکه پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به توسعه در سایر بخش‌های جامعه می‌شود، گفت: استفاده از بستر فناوری اطلاعات، خدمات را از حالت سنتی به سمت بسترهای مبتنی بر فناوری سوق می دهد.

وی در همین راستا به تشریح خلاصه‌ای از وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وظایف ادارات تابع وزارت در استان در حوزه‌های توسعه و نگهداری شبکه ارتباطی بین استانی، نظارت بر شبکه ارتباطی و اپراتورهای فعال، ارایه خدمات در پست و پست‌بانک پرداخت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قزوین ضمن تشریح نقش استارت‌آپ‌ها در ایجاد اشتغال و توسعه خدمات در مراکز توانمندسازی و تسهیل گری و شتاب‌دهنده‌ها گفت: بهبود فضای کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها، چند سالی است که به‌عنوان یکی از شاخص‌های اصلی توسعه کسب‌وکارهای نو در دستور کار قرار گرفته است. به همین دلیل مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسب‌وکارهای نوپا فاوا با هدف توانمند کردن متخصصان و فعالان استارتاپ‌ها در زمینه ICTراه‌اندازی شد. این مرکز که زیرمجموعه‌ سازمان فناوری اطلاعات ایران است، سعی دارد روند شکل‌گیری و توسعه کسب‌وکارها را آسان کند و بستری برای تعامل آسان و حرفه‌ای بازیگران کسب‌وکارهای نوپا به وجود آورد.

رضایی نیک، تشکیل کمیته وام وجوه اداره شده، ارایه تسهیلات روستایی، امضای تفاهم‌نامه با 8 دستگاه اجرایی جهت ارایه آموزش‌های مهارتی برای توسعه اشتغال را از جمله حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه اشتغال معرفی کرد. در پایان اعضا خواستار مساعدت و تعاملات بیشتر برای توسعه خدمات و رفع چالش‌ها و مشکلات پیش رو جهت توسعه خدمات الکترونیک و اشتغال در حوزه بانوان استان شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 147
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران