پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250828 تاریخ : 1395/09/16-09:50:59
,6,
پیش فروش اچ30 کراس ایران خودرو آغاز شد

همزمان با آغاز ماه مبارک ربیع الاول؛

پیش فروش اچ30 کراس ایران خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با آغاز ماه پر خیر و برکت ربیع الاول، طرح پیش فروش محصول اج30 کراس را از امروز به اجرا گذاشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازایران خودرو،  با توجه به استقبال زیاد شهروندان از خودرو اتوماتیک اچ30 کراس در فروش نخست و به منظور پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار و مشتریان، ایران خودرو طرح پیش فروش جدیدی را برنامه ریزی کرده است.

برمبنای این گزارش، متقاضیان می توانند با پرداخت 22 میلیون تومان وجه به عنوان پیش پرداخت، این خودرو را ثبت نام کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید، موعد تحویل خودروهای ثبت نامی در این بخشنامه خرداد، تیر و مرداد 96 بوده و به وجوه مشتریان نیز سود مشارکتی معادل 20 درصد تعلق خواهد گرفت.

ظرفیت ثبت نام در این روش محدود بوده و از همین رو ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی قابل اقدام است. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام و خرید این محصول اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 362
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران